خدمات پشتیبانی

افق های جدید در اندازه گیری سطح

KELLER در حال راه اندازی سری PRD-33 X است. این ترانسمیتر فشار دیفرانسیل دارای یک سنسور دوگانه برای اندازه گیری فشار دیفرانسیل و خط به طور مستقل است. از ویژگی های این سری اندازه گیری های بسیار دقیق و مقاومت در برابر فشار بالای ناگهانی است. ترکیب این مزایا امکانات جدیدی را مانند: اندازه گیری سطح مخازن گاز مایع با خیال راحت، دقیق و با قیمت مناسب ایجاد می کند.

PRD-33 X دارای دو سنسور مستقل است و فشار خط و همچنین فشار دیفرانسیل را اندازه گیری می کند. این ترانسمیتر به دلیل کالیبراسیون در کل دامنه ی فشار و دما، سطح دقت بسیار بالا تا ۰٫۰۵ FS ​​را ارائه می دهد. مدل ریاضی محاسبه شده به این روش، تمام خطاهای قابل تکرار را اصلاح می کند. بنابراین سطح بالای دقت به عنوان یک باند خطا در محدوده ی کلی جبران شده، تضمین می شود. ساختار شناور سنسور در هنگام نصب، محافظت ایده آل از نیروهای خارجی را ایجاد می کند.

مثال کاربرد: اندازه گیری سطح در مخازن فشار

مخازن تحت فشار نیازهای خاصی را به ترانسمیترهای فشار وارد می کنند. سیستم های بسته برای تعیین سطح به دو نوع اندازه گیری نیاز دارند: یکی برای فشار مخزن و دیگری برای فشار مایع. به لطف دو سنسور خود، PRD-33 X در یک فرآیند اندازه گیری به این مهم دست می یابد. تمام قطعات ترانسمیتر که با محیط در تماس هستند از مواد با کیفیت بالا مانند فولاد ضد زنگ AISI 316L، طلا و سیلیکون ساخته شده اند. بنابراین PRD-33 X برای استفاده با اکسیژن (مایع)، آرگون، نیتروژن، هلیوم و دی اکسید کربن کاملا مناسب است.

  بررسی تخصصی ترانسمیتر فشار هاگلر سری HOT

مقاومت در برابر فشار بسیار بالا، حتی در کمترین دامنه فشار

این الزامات با گازهای مایع برودتی حتی بیشتر می شوند. مخازن کوچکتر از سه متر، دامنه فشار دیفرانسیل آن ها می تواند فقط ۲۰۰ mbar باشد – با فشار خط تا ۳۲ بار. PRD-33 X با جبران فشار خط خود از ۰ … ۴۰ bar می تواند با سهولت از پس این ترکیب چالش برانگیز برآید. هنگامی که مخزن پر می شود یا از شیر والو استفاده می شود، کل فشار مخزن می تواند به یک طرف ترانسمیتر فشار دیفرانسیل برخورد کند. PRD-33 X همچنین با مقاومت بیش از حد ۳۲ بار خود به خوبی در برابر ۳۲ بار بیش از حد نامتوازن مقاومت می کند.

پیکربندی ساده با نرم افزار رایگان

PRD-33 X می تواند با اتصالات الکتریکی مختلفی عرضه شود و دارای رابط دیجیتال RS485 است. علاوه بر مقادیر فرآیند هر دو سنسور فشار، این ترانسمیتر اطلاعات بیشتری مانند دامنه فشار، تنظیمات فیلتر و شماره سریال را فراهم می کند. نرم افزار ارائه شده با PRD-33 X ترانسمیتر را قادر می سازد تا پیکربندی و کنترل شود و داده ها را به راحتی ذخیره کند. استفاده از آن در ترکیب با ماژول یا نشانگر انتقال داده از راه دور کلر دامنه عملکردها و برنامه های احتمالی آن را بیشتر می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x