خدمات پشتیبانی

فناوری اندازه گیری با کارایی بالا در صنعت آب و فاضلاب

 

تضمین کیفیت آب مناسب ، نظارت و تنظیم سطح آب ، بررسی شرایط فشار در خطوط لوله آب و اندازه گیری سطح پر شدن مخازن توسط فناوری اندازه گیری انجام می شود که نقش عمده ای در صنعت آب دارد. شرکت KELLER  با تخصص بالا و سالها تجربه ، قادر به تامین طیف گسترده ای از سنسور های فشار برای کاربردهای صنعت آب است.

هیچ چیز بدون آب به حرکت در نمی آید! قبل از هر چیز ، آب فقط یکی از عناصر عالی نیست؛ بلکه برای زنده ماندن ما نیز حیاتی است. آب یک ماده غذایی است و هم بخش ضروری در روند رشد مواد غذایی و نگهداری دام می باشد. آب همچنین به عنوان یک مایع خنک کننده ، وسیله حمل و نقل و مؤلفه ای از فرآیندهای تولید برق است که صنعت را به حرکت در می آورد. به عبارتی ،  بدون آب ، اقتصاد ما به بن بست می رسد. 

بنابراین باید آب را ضروری و غیرقابل جبران دانست. آب در میزان نامحدود موجود نیست ، به همین دلیل همه ما موظفیم از آن به طور کارآمد و دقیق استفاده کنیم. فناوری اندازه گیری معتبر و دقیق در این شرایط بسیار مهم است و کلر بیش از ۴۵ سال است که اندازه گیری در صنعت آب و فاضلاب را با اطمینان انجام داده است.  این امر با استفاده از سنسورهای سطح ، دیتا لاگرها ، فرستنده های از راه دور و نمایشگرها که بر سیستم های آبرسانی ، سیستم های فاضلاب ، سطح آب های زیرزمینی و آب های سطحی نظارت دارند ، انجام می شود.

  مخازن تحت فشار شفاف

” برای مطالعه کامل خبر کلیک نمایید “ دانلودها

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x