خدمات پشتیبانی

ترانسمیتر فشار مخصوص اندازه گیری اکسیژن

ترانسمیتر فشار اکسیژن (Oxygen pressure transmitter) چیست ؟

اکسیژن، گاز بی رنگ و بی بو و فراوان ترین عنصر در سطح زمین است و همچنین عنصری ضروری برای زندگی. ۲۱٪ جو زمین از اکسیژن تشکیل شده است. ما انسانها می توانیم با مایع سازی هوا اکسیژن را استخراج کرده و در صنایعی مانند هوا فضا، انرژی، مواد شیمیایی، متالورژی، داروسازی، تصفیه آب و غیره استفاده کنیم.

ترانسمیتر فشار مخصوص اندازه گیری اکسیژن

جدا از اکسیژن فشرده، خود اکسیژن گاز قابل اشتعال و انفجاری نیست، اما به طور معمول از احتراق پشتیبانی می کند. مواد قابل احتراق در سطح فلز ناصاف، سیستم را ضعیف می کنند و ممکن است به کمک اکسیژن سیستم را به آتش بکشند یا منفجر کنند. این خطر در صنایع پزشکی و دارویی غیر قابل قبول است. برای کاربر، یک ابزار مناسب برای اندازه گیری اکسیژن بسیار مهم است. یک تجهیز مناسب کمک می کند تا درجه ایمنی بالا رفته و زمان اضافی و ضرر اقتصادی ناشی از تعمیر و نگهداری کاهش یابد.

ترانسمیتر فشار اکسیژن MDM4901FL میکروسنسور متفاوت از سایر ترانسمیترهای فشار که با روغن سیلیکون پر شده اند از روغن Fluorolube® پر شده و مطابق با الزامات اندازه گیری فشار اکسیژن طراحی شده است.

ترانسمیتر فشار مخصوص اندازه گیری اکسیژن

جز اصلی روغن Fluorolube® CTFE غیرفعال و غیرقابل اشتعال است که دارای پایداری بالا در درجه حرارت شدید، روغن کاری خوب، مقاومت دی الکتریک بالا، چگالی بالا، تراکم پذیری کم، خاصیت غیر قطبی و موارد دیگر است. با استفاده از روغن Fluorolube®، از واکنش اکسیداسیون بین اکسیژن و روغن سیلیکون و بنابراین به طور موثر از انفجار جلوگیری می شود.

روغن فلورولوب برای ترانسمیترهای فشار اکسیژن

شرایط مختلفی برای مشخصات ترانسمیتر فشار در کاربردهای مرتبط با اکسیژن بسته به موقعیت به کار بردن ترانسمیتر وجود دارد. صنعت تک دارای تیم تحقیق و توسعه حرفه ای و تیم فروش باتجربه می باشد که آماده ارائه خدمات سفارشی به شما هستند.

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله  سنسور اکسیژنسنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشارترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x