خدمات پشتیبانی

سنسورهای سطح کامپکت وگا راه حل جدید برای آب و فاضلاب

 

VEGA سبد حسگر راداری خود را با یک سری تجهیز جدید گسترش داده است. سنسورهای ۸۰ گیگاهرتزی برای کاربردهایی که نیاز به قیمت پایین تر دارند مثل سنسورهای موجود در صنعت آب و فاضلاب مناسب هستند. با فوکوس بالای آنها ، مقادیر اندازه گیری شده با قابل اطمینان بدون توجه به شرایط بیرونی مانند دما یا فشار  بر روی سنسور اندازه گیری می شوند.

تجهیزهای جدید به صورت کامپکت با محفظه کابل یا همراه با کابل ثابت(IP68) در دسترس هستند. VEGAPULS با فرکانس انتقال ۸۰ گیگاهرتز کار می کند. با داشتن آنتن ۸۰ میلی متر ، این ویژگی فقط زاویه پرتو ۳ درجه دارد. این بدان معناست که سنسور رادار فقط بازتاب های واضح و مشخصی از محیط اندازه گیری دریافت می کند. این باعث می شود اندازه گیری دقیق تر و قابل اطمینان تر شود.

در مقایسه با یک سنسور راداری معمولی با فرکانس انتقال ۲۶ گیگاهرتز و آنتن با همان سایز، زاویه پرتو در حدود ۱۰ درجه است. با توجه به پرتوی سیگنال بسیار وسیع ، شرایط بیرونی، ساختار داخلی و فشار بر روی سنسور می توانند در نتیجه اندازه گیری تأثیر بگذارند.

در مقایسه با سنسورهای اولتراسونیک ، جلوگیری از سیگنال کاذب ضروری نیست. گل و لای و مواد با غلظت بالا بر روی تجهیزهای جدید VEGAPULS تاثیری نمی گذارند.

مزیت ها:

  • راه اندازی بسیار ساده ، حتی برای کاربردهای پیچیده.
  • تمرکز بهتر قابلیت اطمینان اندازه گیری را در کل محدوده اندازه گیری افزایش می دهد.
  • دقت بالا ، و تشخیص با قابلیت اطمینان بالا حتی هنگامی که نزدیک به دیواره لوله نصب شده باشد.

این تجهیز توسط کنترلرهای VEGAMET ارایه می شود ، که دارای یک صفحه نمایش گرافیکی بزرگ است که می تواند برای دیدن تمام مقادیر اندازه گیری شده مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای صنعت آب و فاضلاب طراحی شده است ، این تجهیز برای کنترل پمپ ، اندازه گیری جریان در کانال های باز یا جلوگیری از سرریز مطابق با استاندارد WHG ایده آل است. کنترل کننده ها دارای یک قطعه مقاوم در برابر آب و هوا هستند تا از آنها در برابر اثرات جوی محافظت کنند.

همه تجهیز ها را می توان به راحتی از طریق بلوتوث با تلفن هوشمند یا تبلت تنظیم کرد. این امر تنظیم پارامترها، نمایش و تشخیص را بطور قابل توجهی آسانتر می کند ، خصوصاً در محیط های سخت یا مناطق خطرناک.

بیشتر بخوانید : تشخیص موقعیت اسپیندل با سنسور القائی مینیاتوری

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور فشار ، ترانسمیتر فشار ، پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x