خدمات پشتیبانی

اندازه گیری سطح مطمئن در صنعت آب و فاضلاب

پروب پلاستیکی LMK 808 از شرکت BD SENSORSپروب پلاستیکی LMK 808 از شرکت BD SENSORS برای اندازه گیری سطح آب و پساب کاملا مناسب است. این امر توسط قطعه ای در قلب پروب، یک سنسور سرامیکی خازنی بی دی سنسور بسیار قوی که تقریبا به هیچ تعمیر و نگهداری احتیاج ندارد، امکان پذیر است. BD SENSORS محافظت در برابر افزایش ولتاژ را از کابل به سر پروب جداشونده منتقل کرده و همچنین محافظتی موثر برای جلوگیری از گازگرفتگی کابل ایجاد کرده است. این بدان معناست که جلوگیری از آسیب دیدن کابل به دو روش قابل اطمینان صورت گرفته است. بنابراین LMK 808 دقت اندازه گیری و پایداری طولانی مدت را با کمترین میزان تعمیر و نگهداری ممکن ترکیب می کند.

پروب های زیر آب برای ثبت مداوم اطلاعات سطح آب باید به طور قابل اطمینان کار کنند و دوام داشته باشند. پروب پلاستیکی شناور LMK 808 از شرکت BD SENSORS با سنسور سرامیکی خازنی بسیار مقاوم، استانداردهای جدیدی را در این کاربرد تعیین می کند. پروب با قطر ۳۵ میلی متر برای فشارهای اسمی از ۰ – ۱ mH2O تا ۰ – ۱۰۰ mH2O طراحی شده است. در نسخه ی استاندارد، دقت آن ۰٫۳۵٪ FSO ، به صورت اختیاری ۰٫۲۵٪ FSO  است.

سری تمیز و پاک - طول عمر بالا

با گذشت زمان ، رسوباتی مانند جلبک یا صدف به پروب های زیر آب می چسبند که منبع بالقوه ی خطاهای اندازه گیری هستند. پاک کردن چنین موادی از روی دیافراگم می تواند به این غشاهای حساس ضربه بزند. اینجاست که LMK 808 با سنسور خازنی قوی و مقاوم ساخته شده از سرامیک کاملا خالص ۹۹٫۹ درصد Al2O3 وارد می شود که به رسوبات حساس نیست. همچنین هر گونه آلودگی احتمالی را می توان بدون آسیب رساندن به دیافراگم به راحتی از بین برد. سنسور سرامیکی در ترکیب با محفظه ی پلاستیکی، پروب غوطه ور را در برابر محیط های تهاجمی و ساینده مقاوم می کند و بنابراین تقریبا غیر قابل خراب شدن است.

  اندازه گیری فشار دیفرانسیل برای نظارت بر ارتفاع سطح

بیشتر بخوانید: کنترل بسته بندی مواد غذایی با سنسور نوری

بیشتر بخوانید: کاربرد و عملکرد سنسور RFID در صنایع بسته بندی

جدا شدن سر و کابل پروب - حفاظت هوشمند در برابر افزایش ولتاژ

هنگامی که  BD SENSORS پروب های غوطه ور جدا شونده را در دهه ۱۹۹۰ وارد بازار کرد، یک استانداردی ایجاد کرد که هم در وقت و هم در هزینه باعث صرفه جویی می شود. همچنین سر پروب می تواند بدون استفاده از ابزار از قسمت کابل LMK 808 جدا شود و جایگزین شود در حالی که کابل نصب شده همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. پروب های غوطه ور BD SENSORS به طور کلی در قسمت کابل دارای حفاظت از ولتاژ هستند. با LMK 808، سرج ارستر بهبود یافته مستقیما در سر پروب قرار می گیرد. جریان پالس تا ۸ کیلو آمپر را از بین می برد. نکته ی دیگر این که اگر نقصی در اثر برخورد صاعقه وجود داشته باشد، فقط باید سر پروب تعویض شود و کابل سالم می ماند.

سنسور غوطه ور

فرصتی برای جوندگان وجود ندارد.

کابل های پروب طولانی که زیر زمین یا در مجاری کابل گذاشته می شوند، اغلب قربانی دندان جوندگان کوچک می شوند و باید با هزینه ی زیاد جایگزین شوند. BD SENSORS یک راه حل مقاوم در برابر جوندگان ارائه کرده است: یک غلاف فولادی در اطراف کابل ایجاد کرده که محافظت کامل در برابر موش ها و جوندگان دیگر را فراهم می کند و باعث صرفه جویی هزینه های مشتری می شود.

با LMK 808 شناور بمانید.

پروب غوطه ور پلاستیکی LMK 808 با سنسور سرامیکی خازنی، اندازه گیری سطح آب و پساب را با دقت، اطمینان بیشتر و مقرون به صرفه تر می کند. این یک انتخاب با هزینه های نگهداری کم، حمل و نقل آسان و مقاومت زیاد را ارائه می دهد.

  سنسور التراسونیک چیست؟ و اندازه گیری سطح مخازن با آن
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x