خدمات پشتیبانی

کاربرد و عملکرد سنسور RFID در صنایع بسته بندی

تضمین تعویض مطمئن ابزارآلات برای انعطاف بیشتر و حذف اشتباهات با سنسورهای RFID 

ماشین های بسته بندی مدرن در صنعت غذا بر تغییرات سریع محصول و فرآیند نرم و راحت تکیه دارد. ماژول های دیتای RFID (RFID سری RTM-2160-000) برای شناسایی فرمت ابزار به ماشین های بسته بندی مصرف کننده انعطاف پذیری و ایمنی که نیاز دارند را می دهد وقتی که باید ابزار فرمت را به سرعت تغییر دهند.

مزایا برای مشتری

– تعویض ایمن ابزار فرمت
– کاهش زمان تعویض ابزار
– انعطاف بیشتر
– جلوگیری از آسیب به ماشین و در نتیجه کاهش هزینه
– ویژگی های اضافی برای مشتری

مزایای خاص دستگاه

– یکپارچه سازی فلاش برچسب ها
– تگ ها + RWM ها در مقابل مواد شیمیایی مقاوم هستند
– سیستم ۱۲۵ کیلوهرتزی می تواند در یک محیط فلزی کار کند
– کلاس محافظتی IP68
– مناسب برای استفاده در صنعت مواد غذایی و محیط های بسیار سخت

کاربرد برای مشتری

ماژول های خواندن و نوشتن که بر روی ماشین های بسته بندی نصب شده است اطلاعاتی که در هر برچسب ابزار وجود دارد را می خواند. این اطلاعات به کنترلر ماشین داده می شود، اگر اطلاعات RFID اشاره کند که قسمتی از ابزار موجود نیست، یا به هم ارتباط ندارند، یا آن پارامتر وارد شده صحیح نیست، کنترلر ماشین متصدی را از اشتباه مطلع می کند.
در این کاربرد صنعت غذایی، قسمت های RFID به صورت روزانه در معرض مواد شیمیایی تمیز کننده قرار دارد. برچسب ها از نوع پلاستیکی RFID بنابراین برای این کاربرد نامناسب است. به علاوه، تمام قسمت ها باید بدون درگیری در محیط فولادی ماشین بسته بندی کار کنند. دیگر تامین کنندگان سیستم های RFID در بر طرف کردن مشکلات ایجاد شده توسط چنین بازتاب هایی ناتوان بوده اند.

راه حل برای مشتری

سیستم RFID سری RTM-2160-000 کنترینکس، با محفظه تمام فلزی، نیرومند برای ماژول های خواندن و نوشتن این نیازمندی ها را برطرف می کند. سیستم فرکانس پایین، تقریبا از برخورد با محیط تمام فلزی بدون تاثیر است. به علاوه، فناوری اختراعی ConDelt تضمین می نماید که برچسب های جاساز شونده می تواند در محفظه فلزی ایمن برای مواد غذایی مهرموم شده هم خوانده و هم نوشته شود.
ابزارهای فرمت کننده مجهز به برچسب های RTM-2160-000 هستند. اطلاعات در مورد نوع ابزار در چیپ حافظه برچسب حفظ می شود. فرآیند بسته بندی کردن فقط توسط کنترلر ماشین وقتی ابزار صحیح نصب می شوند و پارامترهای درست وارد می شود فعال می گردد. این کار باعث تعویض سریع تر ابزار و جلوگیری از هرگونه برخورد در ماشین است.
۴ سری خواندن و نوشتن به یک رابط RIT-1491-000 و به یک RIS-0583-400 لینک می شود و یک اتصال TCP/IP را شکل می دهد. اولین ماشین بسته بندی مجهز به RFID کنترینکس در نمایشگاه اینترپک ۲۰۱۱ به نمایش درآمد. یک تولید سریالی بعد از آن وجود داشت اما با یک رابط کاربری TCP/IP بهبود یافته انجام شد: RIS-1613-400.

بیشتر بخوانید : چیلر و هر آنچه راجب آنها باید بدانید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x