خدمات پشتیبانی

سنسور سطح بی دی سنسور مدل LMP 307- یک سنسور همه کاره

در نسخه جوشکاری شده قبلی، سنسور سطح LMP 307 گزینه مناسبی برای اندازه گیری سطح پرشدن حلالها و سوختها بود. نسخه جدید با بدنه جدید باعث می شود تا نصب راحت تر شود و سطح مقاومت سنسور بالا رود.

BD | SENSORS طیف کاری خود را گسترش داده تا ورژن های جدید سنسور LMP 307 توانایی های بالاتری داشته باشند. این مدل همه کاره در رشته “اندازه گیری سطح هیدرواستاتیک” بهترین است و بیش از ۲۰ سال است که به طور قابل اطمینانی اندازه گیری سطح مایعات تمیز و کمی آلوده را انجام می دهد. LMP 307 انتخاب مناسبی می باشد و طیف گسترده ای از مناطق اندازه گیری موجود ، سیگنال های خروجی ، مواد و مجوزها ارائه می دهد (DVGW ، KTW ، ATEX ، IECEX ، SIL2).

نسخه جدید اندازه گیری بنزین آن استفاده از الاستومرها برای آب بندی محفظه استیل ضد زنگ را در سنسور به طور کامل کنار گذاشته است. مدیریت مخزن برای حلالها و سوختهای حاوی مواد افزودنی یکی از کاربردهای اصل این نسخه کاملا جوش کاری شده است. قابلیت اطمینان و دوام LMP 307 با وجود ناسازگاری سیال بسیار بالاست.

LMP 307 به تازگی همچنین با رزوه R ½ بر روی بدنه در دسترس است. اندازه گیری سطح را می توان با اطمینان از این رزوه انجام داد ، بنابراین نتایج اندازه گیری پایدار حتی در مایعات روان (مثلاً در آب های جاری یا ظرف های حاوی همزن ها) به دست می آورد.

این اتصال همچنین می تواند برای نصب یک لوله محافظ سفت و سخت یا انعطاف پذیر استفاده شود. این بدان معنی است که آسیب های وارد شده به کابل سنجش گر غوطه ور در اثر سایش ، سیال های تهاجمی یا نیشهای جوندگان اکنون دیگر مربوط به گذشته است.

  اندازه‌گیری تفاوت فشار هوا بین اتاق‌ های ایزوله

LMP 307 مدلی را در اختیار کاربر قرار می دهد که کاربردهای متنوع دارد و به لطف نسخه های مختلف موجود می تواند جداگانه پیکربندی شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x