خدمات پشتیبانی

بررسی تخصصی کولینگ (خنک کننده) هاگلر سری HOH

 خنک کننده (کولینگ) هاگلر سری HOH  از جمله تجهیزات جانبی بسیار پر مصرف و با کیفیت ساخت کشور آلمان می باشد که در کاربردهایی که دمای سیال از حد مجاز قابل تحمل توسط سنسور فشار بیشتر باشد و امکان استفاده از آن وجود داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیز به عنوان یک وسیله جانبی متصل به سنسور فشار در بسیاری از کاربردهای صنعتی دما بالا در صنایع نفت و گاز، اندازه گیری فشار بخار، هیدرولیک و پنوماتیک، اندازه گیری سطح مایعات و فرآوری مواد غذای ی مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید :چگونه بهترین سنسور فشار را انتخاب کنیم ؟

بیشتر بخوانید :بررسی تخصصی ترانسمیتر فشار هاگلر سری HOM (از طراحی تا ساخت)

طراحی و ساخت

بدنه

بدنه سری HOH از استیل ۳۰۴ (Stainless steel 304) مستحکم و با کیفیت ساخته شده است که پایداری و استحکام بالایی را برای این سری به ارمغان می آورد.

خنک کننده (کولینگ) هاگلر سری HOH از جمله تجهیزات جانبی بسیار پر مصرف و با کیفیت ساخت کشور آلمان می باشد

کانکشن های مکانیکی یا پورت فشار (Process Connection / Pressure Port)

در قسمت پایین کولینگ، پورت فشار نری رزوه ای Male – G 1/4″ به منظور اتصال به فرآیند به چشم می خورد و همچنین در قسمت بالای آن پورت فشار مادگی رزوه ای از نوع Female – G 1/4″ به منظور اتصال به سنسور فشار در نظر گرفته شده است. سایر کانکشن های مکانیکی به صورت سفارشی در دسترس می باشند.

 

در قسمت پایین کولینگ (خنک کننده) هاگلر سری HOH، پورت فشار نری رزوه ای Male - G 1/4" به منظور اتصال به فرآیند به چشم می خورد و همچنین در قسمت بالای آن پورت فشار مادگی رزوه ای از نوع

 

در قسمت پایین کولینگ (خنک کننده) هاگلر سری HOH، پورت فشار نری رزوه ای Male - G 1/4" به منظور اتصال به فرآیند به چشم می خورد و همچنین در قسمت بالای آن پورت فشار مادگی رزوه ای از نوع Female - G 1/4"

عملکرد

در سری HOH از طریق گردش هوا و تابش گرما سیال در کولینگ، دمای آن به اندازه کافی کاهش می یابد تا از حد مجاز تایید شده برای سنسور بیشتر نشود و هر گونه خطای دمای احتمالی کاهش یابد.
به شرط آنکه دمای محیط بالاتر از دمای سیال باشد، از کولینگ نیز می توان برای گرم کردن سیالات بسیار سرد استفاده کرد.

دما (Temperature)

از کولینک سری HOH، می توان به صورت مداوم برای سیالات تا دمای ۱۶۰ درجه سانتی گراد و به مدت ۱۵ دقیقه برای سیالات تا دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد استفاده نمود.

 

بیشتر بخوانید :آموزش سیم بندی سنسورهای فشار هاگلر با خروجی جریانی و ولتاژی

بیشتر بخوانید :بررسی تخصصی ترانسمیتر فشار هاگلر سری HOT

 

نگاه کلی

به طور کلی شرکت هاگلر در طراحی و ساخت سری HOH، کیفیت مناسب در کنار عمکرد ایده آل و ظرافت و طراحی بسیار جمع و جور را در نظر گرفته است. همین امر باعث می شود که سری HOH برای به کارگیری در محیط های خشن صنعتی و دما بالا گزینه ای بسیار ایده آل و مطمئن باشد.
لازم به ذکر است که کلیه کولینگ های هاگلر دارای یک سال گارانتی تعویض کالا می باشند.

 

به طور کلی شرکت هاگلر در طراحی و ساخت سری HOH، کیفیت مناسب در کنار عمکرد ایده آل و ظرافت و طراحی بسیار جمع و جور را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید :درستی یا Accuracy چیست ؟

بیشتر بخوانید : بررسی تخصصی ترانسمیتر فشار هاگلر سری HOF

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور , سنسور اکسیژنسنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشارترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

محمدرضا هستم علاقه مند به اتوماسیون و تجهیزات اندازه گیری فشار.

خوشحال میشم توی قسمت نظرات برام دیدگاه تون رو بنویسید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x