خدمات پشتیبانی

مزیت گیج‌های فشار دیافراگمی (حفاظت بالا در برابر فشار مازاد)

اورلود می‌تواند فورا محدودیت هر تجهیز اندازه‌گیری فشار را نمایان کند. گیج‌های فشار دیافراگمی در مقایسه با تجهیزاتی با لوله بوردون، می‌توانند حداکثر فشار بسیار بالاتری را تحمل کنند. این مزیت گیج‌های فشار دیافراگمی به خاطر طراحی فیزیکی آن‌هاست.

محصولات گیج فشار

یک قطع برش از سلول اندازه‌گیری، دلیل ایمنی اورلود یک گیج فشار دیافراگمی را نشان می دهد: دیافراگم آن می‌تواند با فلنج بالایی حمایت شود. به علاوه، از آنجایی که دیافراگم یک کانتور با امواج صاف شده دارد، عامل حفاظت بیشتر هم می‌شود چون مساحت تماس بزرگ‌تر است. این گیج‌های فشار ، سطح ایمنی اورلود پنج برابر بالاتر از مقدار فول‌اسکیل دارند – این مقدار برای گیج‌های فشار لوله بوردون حدود ۱٫۳ برابر از استاندارد بیشتر است.

برش از کنار گیج فشار دیافراگمی

ایمنی اورلود بالا، به خاطر پایه دیافراگم (۱) است که در فلنج بالایی و کانتور آن از امواج صاف شده نتیجه می‌شود. با بازه‌های اندازه‌گیری در بازه‌ی mbar، حفاظت از طریق یک صفحه‌ی زیرین دیافراگم ماشین‌شده مخصوص افزایش پیدا می‌کند، صفحه‌ای که دیافراگم کاملا روی آن قرار می‌گیرد.(۲)

 

 

بدون دفرمگی

ایمنی اورلود ابزارآلات المان دیافراگم هنوز می‌تواند تا هزاران بار افزایش پیدا کند. تا سقف ۴۰۰ بار ممکن است، حتی با بازه‌ی اندازه‌گیری ۰٫٫٫۱۶ mbar.

در این حالت، فلنج بالایی یک صفحه زیرین دیافراگم فلزی و به شکل ویژه ماشین‌شده دارد، که المان دیافراگم روی آن قرار می‌گیرد، اگر از مقدار فول‌اسکیل بگذرد.

با این تماس کامل تمام سطح، هر دفرمه شدن پلاستیک مستثنی شده و پایداری درازمدت افزایش پیدا می‌کند. برای بازه‌های اندازه‌گیری mbar، با همان رویکرد مقاوم در برابر دفرمگی، ایمنی در برابر فشار بیش از حد کم (underpressure) هم ممکن است.

المان‌های دیافراگم معمولا صاف نیستند. تنها یک کانتور با امواج متحدالمرکز، حرکت دیافراگم را ممکن می‌سازد (الزامی برای اندازه‌گیری مکانیکی) از یک تا سه میلی‌متر در طول، همراه با خطی بودن خوب.

استفاده در کاربردهای بهداشتی

گیج فشار دیافراگمی: یک ابزار آشنا برای بسیاری از کارمندان و فعالان در حوزه‌های مختلف صنعتی است و فروش گیج‌های فشار دیافراگمی بهداشتی هم در بازار، به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. از مزیت گیج‌های فشار دیافراگمی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  لوله بوردون گیج فشار : نحوه عملکرد

سر هم کردن و باز کردن سریع و ساده گیج فشار دیافراگمی از جنس فولاد ضد زنگ

اول از همه، ما شاهد این مساله هستیم که طراحی ساختاری و کیفیت تولید گیج‌های فشار دیافراگمی بهداشتی در بازار بسیار خوب است. ما با بسیاری از کارگران و کارکنان خط مقدم تولید صحبت کرده‌ایم و همه گفته‌اند که نحوه باز شدن و استفاده از این گیج‌ها بسیاری سریع و راحت است، که این مساله مستقیما کمک می‌کند که بهره‌وری و استانداردسازی عملیات، در سطح خیلی خوبی حفظ شود.

شرایط بهداشتی خوبی

از اسم گیج فشار دیافراگمی بهداشتی می‌توان متوجه شد که بهداشت و تمیزی، ویژگی اصلی این گیج است. متریال‌ها و مواد و روش‌های تولید و پردازش گیج فشار نوع دیافراگمی استانداردهای بهداشتی بسیاری بالایی را فراهم می‌آورد و تمیز کردن این گیج‌ها بسیار ساده است.

ایمنی بالا در هنگام استفاده

ما همچنین متوجه شده‌ایم که ضمانت ایمنی برای استفاده از یک گیج فشار دیافراگمی بهداشتی خوب، بسیار قابل توجه است. از یک طرف، عملکرد فرآیند تولید و ماژول ایمنی خود گیج فشار دیافراگمی بهداشتی فوق‌العاده است و در طرف دیگر، نیازمند عملیاتی ساده است، با بالاترین و سخت‌گیرانه‌ترین استانداردهای بهداشتی سازگار است و از نظر تضمین ایمنی، عملکردی بسیار خوب دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x