خدمات پشتیبانی

دانفوس در فرآیند نگهداری مواد غذایی

در حال حاضر و در آینده، سلامت و ایمنی غذا در بین مصرف‌کنندگان، بالاترین اولویت را دارد. ایمنی غذا در محصولات لبنی، گوشت، غذاهای دریایی و دیگر صنایع غذایی، وابسته به یک زنجیره‌ی ناگسستنی و کارآمد است که از مزرعه تا بشقاب مشتری را شامل می‌شود. در حال حاضر برندی همچون دانفوس در فرآیند نگهداری مواد غذایی نقش مهمی ایفا کرده است.

بهینه‌سازی عملکرد، مصرف بهینه انرژی و ایمنی در سیستم‌های یخچال با دانفوس

دانفوس در فرآیند نگهداری مواد غذایی کمک می‌کند که محصولات غذایی به دست مصرف‌کنندگان در سراسر جهان برسد و این کار را با ارائه‌ی سیستم‌ های یخچال با مصرف انرژی کم، قابل اطمینان و دقیق برای صنعت غذایی انجام می‌دهد.

با دانفس، شما یک همکار قابل اطمینان و با تجربه خواهید داشت که با صنایع مختلف پردازش غذا آشنایی کامل دارد، همچون کارخانه آبجوسازی، لبنیات، محصولات دریایی و صنعت تولید گوشت و همچنین ذخیره سرد غذاها و همچنین غذاهای یخ زده.

بهداشت در صنعت غذایی مدرن، مهم‌ ترین مساله است. وقتی که بهداشت خیلی مهم باشد و خوردگی و زنگ زدگی، به دلیل شرایط سخت محیطی ، ریسکی جدی باشد، جنس استیل ضد زنگ، بهترین انتخاب برای سیستم‌ های یخچال‌ هاست. دانفس اجزای SVL SS و ICF SS Flexline را معرفی می‌کند که همه از جنس استیل ضد زنگ هستند و شما می‌توانید به بهداشت بهینه و عمر طولانی محصولات، دست پیدا کنید.

شیرهای صنعتی و فیلترهای دانفس طراحی شده‌اند تا در اکثر سیستم‌های یخچال کار کنند که فشار زیادی وجود دارد، همچون یخچال‌ های GWP کم، همچون کربن دی‌اکسید و آمونیاک.

  انتخاب لیفتراک مناسب

با اجزا و قطعات تولیدی دانفس، می‌توانید سیستم یخچال خود را از نظر عملکرد، میزان مصرف انرژی و ایمنی، بهینه‌سازی کنید. تمام محصولات دانفس گواهی و تاییده دارند و ما راه حل‌هایی مناسب برای شما داریم، چون همکاری بسیار طولانی با صنایع غذایی داشته‌ایم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x