خدمات پشتیبانی

هاگلر در صنعت غذا و نوشیدنی

 

صنعت غذا و نوشیدنی یکی از سریع ترین صنایع در حال رشد در جهان به شمار می رود و به یک جزء جدانشدنی برای همه شهروندان جهان در قرن بیست و یکم تبدیل گشته است. همچنین پیشرفت تکنولوژی موجب تنوع بسیار زیاد محصولات این صنعت شده است. در ادامه به لزوم به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا برای تولید مواد غذایی و نوشیدنی ها اشاره می کنیم.

غذا و نوشیدنی

مفهوم صنعت غذا با فرآوری خوراک تفاوت دارد. در حقیقت صنعت غذا شامل خود کشاورزی و دامپروری است و در برگیرنده تمامی عملیات مربوط به کشت، برداشت، فرآوری و بسته‌ بندی محصولات زراعی و باغی، صید و فرآوری دام، طیور و ماهیان خوراک و دیگر موارد مشابه می باشد.

صنایع غذا و نوشیدنی شامل شرکت های است که در پردازش مواد غذایی خام، بسته بندی و توزیع آنها مشغول به کار هستند. از جمله وظایف این صنعت تولید مواد غذایی تازه، آماده شده، بسته بندی شده و همچنین انواع نوشیدنی ها می باشد. به غیر از داروها، سایر محصولات خوراکی و نوشیدنی مصرفی انسان ها از طریق این صنعت غذا و نوشیدنی تولید می شوند. مواد اولیه مورد استفاده در این صنعت به طور کلی از گیاهان و محصولات کشاورزی ، حیوانات، پرورش ماهی و ماهیگیری و غیره تامین می شود. رنج های مختلف سنسور فشار هاگلر نقش بسیار مهمی در اندازه گیری فشار و سطح سیالات در فرآیندهای تکنولوژیکی صنایع ایفا می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x