خدمات پشتیبانی

ویکا و صنعت برودت

ویکا یک کمپانی آلمانی است که سابقه زیادی در امر تولید تجهیزات ابزار دقیق دارد و از جمله معروف ترین برندها در بازار ایران است. ویکا در صنایع مختلفی نظیر صنعت برودت، صنایع بهداشتی، صنایع ماشین سازی ، گازهای صنعتی و پزشکی، صنایع پتروشیمی، صنعت آب و فاضلاب، انتقال و توزیع برق و دیگر صنایع کاربرد دارد. در این مبحث ویکا و صنعت برودت را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

ویکا و صنعت برودت

داخل یک چرخه‌ ی خنک‌سازی و قطعات مرتبط با آن، نقاط بسیاری وجود دارد که در آن‌ ها فشار، دما و سطح اندازه‌گیری شده و بر آن‌ ها نظارت می‌شود. دلیل این مساله، کنترل کارخانه و خط تولید، برای اطمینان و تضمینِ اجرای ایمن فرآیند است. در این حوزه، ویکا شریک و تامین‌کننده‌ ی شایسته‌ ی ابزار های اندازه‌گیری و ابزار مرتبط شماست.

به طور کلی صنعت برودت به سطح وسیعی از تجهیزات سردخانه ها، فریزرها و همینطور یخچال ها برای خنک سازی و نگهداری از مواد غدایی و یا انواع میوه‌جات و موارد دیگر اشاره دارد. نیازمندی‌ های کارخانه‌ های خنک‌سازی هر روز رو به افزایش است چون مبردهای جدید و سیستم‌ های بدون نشت معرفی شده‌اند و نیازمندی‌ های کیفی در ابزارهای اندازه‌گیری هر روز افزایش می‌ یابد. بنابراین انتخاب مواد اولیه صحیح برای تولید بهترین ابزار اندازه‌گیری، حیاتی است. این مساله به خصوص در این موارد مهم است:

  • روکش‌ ها و پوشش‌ ها
  • قطعات فلزی که خیس می‌شوند
  • بخش‌ های بدون درز و مهر و موم شده
  • ترموول‌ها (چاه‌ های حرارتی)
  اهمیت اندازه‌گیری دقیق فشار و دما در تولید پنیر

ما به شما کمک می‌کنیم که انتخاب صحیح را انجام دهید – همین الان با ما تماس بگیرید!

نمونه‌های کاربرد

فشار تبخیر و چگالش

فشار تفاضلی نفتی

نظارت بر خشک‌کننده‌ های فیلتر

کنترل دستگاه تهویه

کنترل سیستم‌های مرکب

نظارت بر دمای اتاق

نظارت بر سطح در مخازن فشار

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x