خدمات پشتیبانی

سنسور فشار هاگلر در صنعت آب و فاضلاب

 

صنایع آب و فاضلاب، خدمات مربوط به آب آشامیدنی و تصفیه فاضلاب را به بخش های مسکونی ، تجاری و صنعتی ارائه می دهد. این صنعت وظیفه تولید و فراهم کردن آب آشامیدنی و بهداشتی ، ذخیره و توزیع آب را دارد. علاوه بر این انجام کلیه فرآیند های فیزیکی ، شیمیایی و بیولوژیکی به منظور حذف آلاینده ها از فاضلاب های خانگی و صنعتی و همچنین تولید فاضلاب تصفیه شده و پساب هایی که به اندازه کافی برای رها سازی در محیط زیست ایمن هستند از دیگر وظایف مهم این صنعت است.

 

جداسازی و زهکشی زباله های خانگی در جهان توسعه یافته امروز رایج شده است. در برخی از مناطق شهری نیز فاضلاب ها شامل ضایعات مایع حاصل از صنعت و تجارت می شوند که در کشورهای توسعه یافته  پساب صنعتی معمولاً قبل از تخلیه در فاضلاب ، حداقل در صورت عدم تصفیه کامل در کارخانه ها برای کاهش بار آلاینده آن، تصفیه کامل می شود.

شایان ذکر است ارائه خدمات شرب و فاضلاب با کیفیت بالا، در حفاظت از آب و همینطور حفظ سلامت عمومی جامعه و محیط زیست بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر نظارت بر سطح آب و فاضلاب و همینطور تولید آب آشامیدنی با کیفیت بالا و خدمات فاضلاب مطابق با کلیه الزامات بهداشتی و ضروری بسیار حائز اهمیت است. رنج های مختلف سنسور فشار هاگلر طیف گسترده ای از نیاز های صنعت آب و فاضلاب را به اندازه گیری دقیق و مطمئن فشار برطرف می کنند.

تلاش های مربوط به حفاظت از آب، به حفاظت از این منبع طبیعی مهم کمک می کند و در عین حال به نسل های آینده نیز در مورد اهمیت استفاده هوشمند از آب  آموزش می دهد.

  اندازه‌گیری فشار خلاء با گیج فشار مطلق یا منفی

 

هاگلر مناسب برای صنعت آب و فاضلاب

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x