خدمات پشتیبانی

گیج فشار مدل PG 28 ویکا برای فرآورده‌های به شدت خطرناک

کلینگنبرگ، ژوئن ۲۰۲۰

برای اندازه‌گیری فشار در فرآورده‌های به شدت خطرناک و فرساینده، ویکا یک فشارسنج لوله بوردون در محصولات خود دارد،  مدل PG28 . قسمت‌های خیس از آلیاژ Hastelloy C276  ساخته شده و حتی در برابر گاز کلر، هیدروفلوئوریک اسید و سولفوریک اسید نیز مقاوم است.

در نتیجه کاربران یک راه حل و محصول اندازه‌گیری مقاوم در برابر فرسایش و خورندگی دارند که نسبت قیمت به عملکرد آن خوب  است و همچنین نیازمند فضای نصب کوچک است. مدل PG28 با بازه‌ی مقیاس از صفر تا شش دهم بار تا صفر تا ۷۰۰ بار موجود است. غلاف آن (ابعاد نرمال ۱۰۰ و ۱۶۰) نیز به دلخواه با لفاف و نسخه ایمنی S3، عرضه می‌شود. دیگر نسخه‌های ابزار برای کاربردهای گاز ترش ATEX و NACE مناسب است.

مدل PG28 مجموعه‌ی موجود محصولات Hastelloy را با فشار سنج دیافراگمی و مهر و موم‌های دیافراگمی تکمیل می‌کند.  بنابراین ویکا راه حل مناسب را برای هر کاربردی در حوزه‌ی اندازه‌گیری فشار مکانیکی عرضه کرده است. 

برای آشنایی با دیگر تولید کنندگان گیج فشار می توانید مقاله گیج فشار بی سیم روزمونت با مانیتورینگ خوب و ایمنی بالا مطالعه فرمایید.

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور , سنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشارترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x