خدمات پشتیبانی

گیج فشار بی سیم روزمونت با مانیتورینگ خوب و ایمنی بالا

گیج فشار بیسیم روزمونت مانیتورینگ خوب و ایمنی بالا را در شرکت پرودهو به ارمغان آورده است.

با بروزرسانی با سرعت یک بار در دقیقه ، داده های خودکار به صورت بی سیم توسط گیج های فشار روزمونت ارسال شده  و باعث مدیریت بهتر این واحد شده است.

تصویر با وضوح بالا

ارائه دهندگان جایزه کمک به محیط زیست این موضوع که این تجهیز توانایی ارایه سریعتر زمان پاسخگویی و افزایش ایمنی به لطف بهبود دید در شرایط خاص را دارد را مورد توجه خود قرار داده اند.

 

انجمن نفت و گاز آلاسکا “پروژه نفت و گاز سال آلاسکا برای اشتغالزایی و نوآوری در کمک به محیط زیست” را به شرکت Budhina Prudhoe Bay BP آلاسکا اهدا کرده است. این برنامه از سال ۲۰۱۶ آغاز شد و شامل نصب گسترده ای از گیج های فشار بی سیم رزمونت امرسون در میدان خلیج پرودوئه است که به تغییر نحوه نظارت چاه ها کمک کرده است.

گیج فشار بی سیم روزمونت

گیج های فشار بی سیم Rosemount با فراهم آوردن دید بهتر بدون نیاز به ورود فیزیکی به داخل چاه ، از پرسنل در برابر شرایط خطرناک و همچنین محیط زیست کمک می کند. علاوه بر این ، داده های خودکار در زمان واقعی با دید بهتر، اطلاع رسانی سریع از ناهنجاری های چاه خطر بروز یک اتفاق خطرناک را کاهش می دهد.

گیج های Rosemount جایگزین گیج های فشار مکانیکی موجود شدند که باید توسط افراد در بیش از ۱۷۰۰ حلقه چاه در شرایط خطرناک به دلیل سرمای شدید هوا در خلیج پرودو که در بعضی مواقع می تواند ۵۰ درجه زیر صفر درجه باشد ، خوانده می شدند.

بیشتر بخوانید : سنسور دما چیست؟ چه کاربرد و مزایایی دارند؟

بیشتر بخوانید : سنسور شتاب سنج چیست؟ (کاربرد های کمتر شناخته شده از فرمول شتاب)

بیشتر بخوانید : سنسور التراسونیک چیست ؟ چگونه کار می کنند؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x