خدمات پشتیبانی

راه حل‌های کوچک برای وسایل هیدرولیکی بزرگ

وقتی که موضوع عملیاتی بودنِ بزرگ‌ترین و قدرتمندترین ماشین‌آلات جهان باشد، شگفت‌انگیز است که کوچک‌ترین اجزا، می‌توانند چه تاثیر بزرگی داشته باشند.
جهان مدرن برای پیاده‌سازی و احداث پی‌ریزی و زیرساخت‌های مورد نیاز در تمدن، به خصوص در حوزه‌ی  ساخت و ساز، حمل و نقل مواد اولیه، جنگل‌داری و کشاورزی، به ماشین‌آلات و تجهیزات سنگین وابسته است. این ماشین‌آلات غول‌پیکر مکانیکی پیچیده، مواد اولیه و مصالح را جمع‌آوری و جابجا می‌کنند، سطح زمین را تمیز و تراز می‌کنند تا سطح صاف مناسبی برای ساخت و ساز به دست آید و حمل الزامی قطعات سنگین را انجام می‌دهند تا بتوانیم حتی پیچیده‌ترین ساختارها را نیز بسازیم.

همچنین زمینی را زراعت می‌کنند که غذای ما در رشد می‌کند و محصول نهایی را به ما تحویل می‌دهند و تضمین می‌کنند که این غذا به دست مردم گرسنه در سراسر جهان برسد.بدون این ماشین‌آلات سنگین، جهان مدرن ما متوقف خواهد شد.
از طرفی، ماشین‌آلات مدرن به سیستم‌های پیچیده و پیشرفته و دقیق وابسته هستند تا بتوانند عملیاتی باقی مانده و با ظرفیت مورد نظر کار کنند و گاهی اوقات حتی کوچک‌ترین اجزا می‌توانند نقشی حیاتی داشته باشند. دانفوس مجموعه‌ی بزرگی از راه حل‌ها و محصولاتی را دارد که می‌تواند به ماشین‌آلات سنگین شما و عملیات آن‌ها در حوزه‌ی عملکرد، راحتی، زمان به‌کار (آپ‌تایم) و مهم‌تر از همه ایمنی، کمک کند. این اجزا شاید ابعاد بزرگی نداشته باشند اما تفاوت و تاثیری که در عملیات روزانه‌ی ماشین‌آلات سنگین شما دارند، قابل توجه است.

افزایش عمر تجهیزات سیار شما

استفاده هوشمندانه‌تر از کنترل‌های هیدرولیکی می‌تواند به تجهیزات سیار شما کمک کند که تمیزتر و برای مدتی طولانی‌تر به عملکرد خود ادامه دهند. به عنوان مثال،  راه حل‌هایی همچون لود سنسینگ الکترونیک، از ترانسمیتر فشار MBS 1250 استفاده می‌کنند تا خروجی موتور شما بر اساس تقاضای واقعی، تنظیم شود. این باعث می‌شود که فشار کمتری به موتور وارد شود و میزان استهلاک معمول موتور کاسته شود و هزینه‌های نگهداری و تعمیر به حداقل برسد. در این حالت احتمال خرابی موتور پایین می‌آید که یعنی در میانه‌ی یک پروژه‌ای که زمان انجام آن مهم است، ناگهان دستگاه شما از کار نمی‌افتد. در نهایت، بهینه‌سازی موتور همچنین به صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کمتر شدن انتشار گازهای مضر می‌انجامد که باعث می‌شود ماشین‌آلات شما، ضرر کمتری برای محیط زیست داشته باشند.

  انتخاب پنل پی‌سی مناسب

کاهش زمان تعمیر و نگهداری و کاهش هزینه‌های مرتبط

نگهداری و تعمیر مستمر ماشین‌آلات می‌تواند یک چالش پیچیده باشد، به خصوص وقتی که تعداد زیادی دستگاه و ماشین‌آلات داشته باشید. به طور مثال، چطور متوجه شوید که چه زمانی فیلترهای روغن ماشین‌آلات شما گرفته است و باید تعویض شود؟ با راه حل‌هایی همچون محصول ما،  ترانسمیتر فشار MBS 1250 ، اپراتورهای شما به صورت بلادرنگ (Real-time) به وضعیت فیلتر روغن دسترسی دارند، بنابراین زمانی که عملکرد ماشین‌آلات به دلیل مشکلی در فیلتر روغن کاسته شود، اپراتورها فورا متوجه می‌شوند و می‌توانند زمان تعمیر و نگهداری را به شکلی مناسب برنامه‌ریزی کرده که باعث می‌شود از کارافتادگی و غیرفعال شدن ماشین‌آلات شما جلوگیری شود و به شما کمک می‌کند که از هزینه‌های بالا و ناگهانی تعمیر و نگهداری، دوری کنید.

ایمنی، ایمنی، ایمنی

وقتی که موضوع کار کردن با ماشین‌آلات سنگین باشد، تضمین ایمنی تمام افرادی که در آن نزدیکی کار می‌کنند، بالاترین اولویت را دارد. کوچک‌ترین خطای اپراتور انسانی یا سوء عملکرد تجهیزات، ممکن است به عواقبی وخیم منجر شود، بنابراین حیاتی است که تمامی اصول و فرآیندهای ایمنی تجهیزات رعایت شود.

دانفوس اجزایی به شدت پیشرفته را ارائه می‌کند که با تمامی توصیه‌های ایمنی جهانی تطبیق دارند و دارای گواهی‌نامه‌های ایمنی ثالث هستند. این راه حل‌ها باعث می‌شود که ماشین‌آلات شما به صورت خودکار عیب‌یابی انجام داده تا مشکلات و خطاهای تصادفی و سیستمی را شناسایی کنند و همچنین هر زمان که این خطاها بروز کرد، شرایط ایمنی از پیش تعیین شده را فعال کنند.
دانفوس همچنین راه حل‌هایی را ارائه کرده که باعث راحتی بیشتر اپراتور می‌شود تا این اشخاص بتوانند تمرکز خود را کامل روی فعالیت مورد نظر بگذارند و تضمین می‌کند که اپراتور، کنترل کامل ماشین‌آلات را در دست دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید این است که جعبه‌دنده متغیر پیوسته (CVT) را با استفاده از سنسور های دمای MBT 3270 و ترانسمیترهای فشار MBS 1250 به عملکردی بهتر و بی‌اشکال برسانید که باعث می‌شود اپراتور شما با لرزش‌های حواس‌پرت‌کن کمتری مواجه شود.

  فناوری اندازه گیری با کارایی بالا در صنعت آب و فاضلاب

اتوماسیون هوشمند برای هر جایی که عملکرد مهم است

هوشمندی تعبیه شده داخلی، درب‌های جدیدی را به روی عملیات ایمن، تمیز و موثر تجهیزات سیار هیدرولیکی باز می‌کند.  سنسورهای فشار و دما در سیستم‌های مخابره و هیدرولیکی، به امکان نظارت و کنترل بر تمام فرآیندهای حیاتی منجر می‌شود تا تضمین شود که به بالاترین سطح عملکرد دست پیدا کرده، زمان غیرفعال بودن دستگاه کاسته شود، میزان مصرف سوخت کمتر شود و ایمنی ضروری محیط کار تامین شود.  می‌خواهید بیشتر بدانید؟ بروشور ما را دانلود کنید و با راه حل‌ها و محصولات مختلف ما آشنا شوید؛ راه حل‌هایی که برای تامین نیازهای ماشین‌آلات سنگین شما طراحی شده‌اند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x