خدمات پشتیبانی

ترانسمیتر فشار دقیق و مستحکم BD Sensors

ترانسمیتر فشار جدید BD Sensors :

دقیق و مستحکم و با موارد استفاده گسترده: به کمک ترانسمیتر فشار جدید  BD Sensors مدل DMK 387 می‌توان حتی در ظروف کوچک و در تماس با انواع مختلفی از سیالات، فشار و سطح پر شده را به شکلی قابل اطمینان اندازه‌گیری کرد.

فرقی نمی‌کند در حوزه مهندسی آب و فاضلاب باشد و یا فرآیندهای بی‌شمار صنعت شیمیایی، گاهی اوقات ضروری است که فشار سیستم‌های کوچک و ارتفاع کم سیال را ثبت کرد. به طور مثال، در حوزه تصفیه و پالایش آب و فرآیندهای آبکاری الکترولیتی، این مساله رایج است. ترانسمیتر فشار جدید  DMK 387 از BD|Sensors (ترانسمیتر فشار جدید BD Sensors) ، هم‌اکنون این امکان را به شما می‌دهد که این اندازه‌گیری‌ها به شکل مطمئن انجام شود: با این محصول، این شرکت فناوری از فرانکن (یک منطقه دولتی در آلمان، در ایالت بایرن) بازه محصولات خود را گسترش داده تا نسخه‌ی قدرتمندی را ارائه کند که از آن می‌توان به روش‌هایی به شدت متنوع استفاده کرد و علاوه بر موارد دیگر، برای اندازه‌گیری عملیاتی در فرآیندهای به شدت پیچیده طراحی شده است.

بیشتر بخوانید : منیفولد چیست؟چه کاربردی در صنایع دارد؟

داخل DMK 387، یک سنسور خازنی وجود دارد که از آلومینیوم اکسید AI2O2 با خلوص بالا (۹۹٫۹ درصد) که توسط خود شرکت خالص سازی شده است، ساخته می‌شود و به خاطر ویژگی‌های عالی این ماده، به شدت در برابر هر نوع چسب، گرد و غبار و فرآیندهای تمیزکاری مقاوم است. برای استفاده در فرآورده‌های خشن، DMK 387 در یک نسخه‌ی مقاوم عرضه می‌شود که پورت فشار آن از PVDF (پلی‌واینیلیدن دی فلوراید) و PP (پلی‌پروپیلن) ساخته شده و در برابر مواد شیمیایی مقاوم است. همچنین واشر آب‌بندی آن دارای سازگاری خوبی با سیال است.

یک نسخه Ex نیز از DMK 387 عرضه می‌شود که برای استفاده در شرایط انفجاری مناسب است، به طور مثال در مراکز تصفیه آب و مراکز فاضلاب. در نتیجه، این ترانسمیتر به موارد استاندارد EM 60079-11 دست یافته است و برای استفاده تا Zone 0 مناسب است.
این ترانسمیتر فشار به طوری طراحی شده است که بتواند فشارهای پایین در بازه ۱۰۰ میلی‌بار را با همان اطمینانی اندازه‌گیری کند که فشار تا ۶۰ بار سنجیده می‌شود. به علاوه، DMK 387 به دلیل فشار مازاد بالا و رفتار دمایی فوق‌العاده خود مطرح است و با انواع مختلفی از کانکشن‌های الکترونیکی و مکانیکی عرضه می‌شود. یک نسخه Front-flush با سایز کانکشن G ¾” نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید : عملکردسنسورلومینسانس چگونه است؟

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور , سنسور اکسیژن, سنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشار, ترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x