خدمات پشتیبانی

مخازن تحت فشار شفاف

 

یک سری مخازن تحت فشار شفاف از SR-TEK به مهندسان و دانشمندان اجازه می دهد واکنش ها و ایجاد تغییرات در زمان واقعی را ببینند و بدین صورت زمان تحقیق و توسعه به نصف کاهش پیدا می کند.

این مخازن از شیشه های بوروسیلیکات یا اکریلیک مقاوم ساخته شده است، سری جدید این شرکت به نام CT که می تواند تا چهار بار تحت فشار قرار گیرد، در اندازه های ۰٫۵ لیتر، ۲ لیتر، ۵ لیتر و ۱۰ لیتر ارائه می شود و تنها مخازن تحت فشار شفاف تجاری موجود هستند.

مورد استفاده رهبران صنعت جهانی

پیش از این بیش از ۱۵۰ مورد از این مخازن برای استفاده در آزمایشگاه های تحقیق و توسعه فروخته شده است، و ۲۵۰ مورد دیگر در ساخت قطعات الکترونیکی و اتومبیل، برای توزیع دقیق چسب ها و مواد درزگیر و اسپری روان کننده استفاده می شود.

تولیدکنندگان بزرگ جهانی از جمله ABB، BMW، Mitsui Components، Teledyne، Johnson & Johnson و Morgan Plc در حال حاضر از مخازن تحت فشار شفاف استفاده می کنند.

 

مخازن فشار پیشرفته برای دوره نوین

لوریس مدارت این کسب و کار را در سال ۲۰۱۴ تاسیس کرد. تلاش های او بعد از ۱۵ سال فعالیت در صنعت سیالات، جایی که از عملکرد محدود لوله های موجود ناامید شده بود، دنبال شد. وی یادآوری می کند: “اغلب اوقات، می فهمم که سیستم های پیچیده ی تولید، توسط مخازن تحت فشار که پیچیده تر از یک گلدان غول پیکر نیستند، از بین می روند.”

“این تکنولوژی برای تولید انبوه به سبک ۱۹۷۰ که مایعات ساده و ارزان بودند خوب بود، اما در دوره ی مدرن که تولید به صورت دسته ای و در قطعات کوچک انجام می شود، هزینه بر و غیر بهینه است.”

  فناوری اندازه گیری با کارایی بالا در صنعت آب و فاضلاب

“برای مقابله با این موضوع، ما مجموعه ای از لوله های کوچک و بزرگ با دقت مهندسی شده ایجاد کرده ایم که ضایعات مایعات را کاهش می دهند، کارایی را بهبود می بخشند و از نظر هزینه با مدل های موجود قابل رقابت است.”

سری CT از فولاد ضد زنگ ۳۰۳ (۳۱۶ در صورت درخواست موجود است)، اکریلیک یا شیشه ی سخت شده ساخته شده است – و می تواند به قابلیت شناسایی، نظارت و تحریک مجهز شود.

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x