خدمات پشتیبانی

سوییچ فشار کوچک و باریک ویکا با IO-Link و صفحه نمایش

سوئیچ فشار ویکا  PSD-4-ECO، مدل جدید برنامه‌پذیر است که می‌تواند نظارت بر فشار را در ماشین‌ها ممکن سازد و به همان اندازه که اتکاپذیر است، غیرپیچیده است.با داشتن IO-Link نسخه ۱٫۱، طراحی این ابزار، فضایی کم را می‌گیرد و نمایشگری دو رنگ دارد و راه حل اتوماسیون انعطاف‌پذیر است.

ویژگی  plug and play اجازه می‌دهد که سوییچ فشار جدید به سرعت نصب شود؛ از طریق  پیش‌پیکربندی کارخانه‌ی منفرد یا از طریق IO-Link .صفحه نمایش به این دلیل وجود دارد که اپراتور بتواند در همان محل، اطلاعات را به دست آورد؛ بدون داشتن دانشی از قبل در مورد وضعیت فشار فعلی و وضعیت فعلی ابزار. به طور مثال، یک مقدار اندازه‌گیری شده در بازه‌ی فشار تعیین شده، به رنگ سبز به نمایش درمی‌آید و مقدار اندازه‌گیری شده خارج از حد، به رنگ قرمز. برای داشتن بهترین دید از صفحه نمایش، می‌توان سر کیس را چرخاند و صفحه نمایش را می‌توان به صورت الکترونیکی تا ۱۸۰ درجه به سمت پایین یا بالا حرکت داد.

 مدل PSD-4-ECO  برای نصب در فضاهای کوچک و تنگ طراحی شده است. با قطر تنها ۲۹ میلی‌متری و جهت عمودی خروجی الکتریکی، می‌توان آن را هر جایی نصب کرد. سوییچ فشار مناسب شرایط سخت محیطی است: طراحی شده تا در دمای متوسط بین ۴۰- درجه تا ۱۲۵ درجه سلسیوس و شوک و ضربه تا ۵۰ g مقاومت کند.

 

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور , سنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشارترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x