خدمات پشتیبانی

سنسور فشار هاگلر در صنعت آب و فاضلاب

 

صنایع آب و فاضلاب، خدمات مربوط به آب آشامیدنی و تصفیه فاضلاب را به بخش های مسکونی ، تجاری و صنعتی ارائه می دهد. این صنعت وظیفه تولید و فراهم کردن آب آشامیدنی و بهداشتی ، ذخیره و توزیع آب را دارد. علاوه بر این انجام کلیه فرآیند های فیزیکی ، شیمیایی و بیولوژیکی به منظور حذف آلاینده ها از فاضلاب های خانگی و صنعتی و همچنین تولید فاضلاب تصفیه شده و پساب هایی که به اندازه کافی برای رها سازی در محیط زیست ایمن هستند از دیگر وظایف مهم این صنعت است.

 

جداسازی و زهکشی زباله های خانگی در جهان توسعه یافته امروز رایج شده است. در برخی از مناطق شهری نیز فاضلاب ها شامل ضایعات مایع حاصل از صنعت و تجارت می شوند که در کشورهای توسعه یافته  پساب صنعتی معمولاً قبل از تخلیه در فاضلاب ، حداقل در صورت عدم تصفیه کامل در کارخانه ها برای کاهش بار آلاینده آن، تصفیه کامل می شود.

شایان ذکر است ارائه خدمات شرب و فاضلاب با کیفیت بالا، در حفاظت از آب و همینطور حفظ سلامت عمومی جامعه و محیط زیست بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر نظارت بر سطح آب و فاضلاب و همینطور تولید آب آشامیدنی با کیفیت بالا و خدمات فاضلاب مطابق با کلیه الزامات بهداشتی و ضروری بسیار حائز اهمیت است. رنج های مختلف سنسور فشار هاگلر طیف گسترده ای از نیاز های صنعت آب و فاضلاب را به اندازه گیری دقیق و مطمئن فشار برطرف می کنند.

تلاش های مربوط به حفاظت از آب، به حفاظت از این منبع طبیعی مهم کمک می کند و در عین حال به نسل های آینده نیز در مورد اهمیت استفاده هوشمند از آب  آموزش می دهد.

  تفاوت سنسور فشار ارزان قیمت و گران قیمت!

 

هاگلر مناسب برای صنعت آب و فاضلاب

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x