خدمات پشتیبانی

اتصال تجهیزات اندازه‌گیری فشار با لوازم جانبی

اتصال تجهیزات اندازه‌گیری فشار با لوازم جانبی – به جای اینکه خودتان سرهم کنید، هوکاپ کنید

ترانسمیترهای فشار و گیج‌های فشار را تقریبا می‌توان در هر شرایط فرآیند با استفاده از شیرها، دستگاه‌های محافظتی و یا پیچ و بست به کار گرفت.

ویکا ترکیب این موارد را در قالب مجموعه‌هایی به اسم «هوکاپ» عرضه می‌کند، یعنی یک راه حل منحصر به کاربرد و آماده به نصب. به این شکل تمام معایبی که کاربران در زمان اسمبل و سر هم کردن توسط خودشان تجربه می‌کنند، از بین می‌رود.

تلاش و زحمت لجستیکی:

تجهیزات اندازه‌گیری، شیرها و دیگر لوازم جانبی، اگر قرار است که وارد کارخانه شما شوند، معمولا باید از تولیدکنندگان مختلفی خریداری و تامین شوند، عموما از بیش از دو شرکت. فرآیندهای سفارش باید هماهنگی شود که می‌تواند زمان‌بر باشد. علاوه بر این، مدیریت تامین‌کننده نیز نیازمند منابعی بیشتر است.

مشکلات سازگاری (خطر نشتی):

اتصال تجهیزات اندازه‌گیری فشار با شیرهای تجهیزات و لوازم جانبی، راه حل‌هایی استاندارد نیستند.

هر دو المان چنین مجموعه‌ای معمولا، همانطور که گفتیم، از تولیدکنندگان مختلف تامین می‌شود. این مساله باعث می‌شود که احتمال بروز مشکلات و ناسازگاری‌ها در زمان اسمبل و سر هم کردن، بالا برود.

همچنین اگر تحمل رابط‌های اتصال تامین‌کنندگان مختلف، دقیقا با یکدیگر منطبق نباشد، سر هم کردن سخت می‌شود. این هم خطر نشتی را افزایش می‌دهد. برای دستیابی به سازگاری مطلوب، باید تلاش و زمان بسیاری بگذارید و مشخصات فنی تحویل و کیفی را به شکل دقیق برای هر تامین‌کننده تعریف کنید.

زحمت نصب:

علاوه بر نیازمندی‌ها برای تامین اجزا و قطعات مناسب، هزینه‌های اسمبل کردن برای نقاط اندازه‌گیری با شیرها و لوازم جانبی نیز افزوده می‌شود.

  دیافراگم سیل و کپیلاری چه هستند و چه کاربردی دارند.

این هزینه‌ها می‌تواند شامل توسعه و دستیابی به دانش مورد نیاز و آموزش کارکنان باشد و یا تهیه و تدارک برای محیط کار مناسب، که شامل ابزارها و مواد مورد نیاز می‌شود.

پرهیز از خطرات و ریسک‌ها

با استفاده از یک راه حل هوکاپ، کاربران از زحمات و ریسک‌های احتمالی که بالاتر توصیف کردیم، دوری می‌کنند.

این چیدمان و مجموعه‌ی اندازه‌گیری در ویکا اسمبل می‌شود (بر اساس پارامترهای خاص فرآیند و شرایط نصب) و از قطعاتی با کیفیت استفاده شده و تست‌های نشتی مورد نیاز بر آن انجام می‌گیرد.

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ساناز
ساناز
1 سال قبل

کاش بیشتر توضیح داده بودید ولی در مجموعه مقاله ی خوبی بود .

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x