خدمات پشتیبانی

آی اف ام و ماشین های سیار

کنترل کننده و نمایشگر

تقاضا برای کنترلرها و سنسور هایی که در ماشین‌های ساخت و ساز، وسایل نقلیه شهرداری، ماشین‌آلات کشاورزی و جنگل‌داری، مراکز بندری و جرثقیل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، به شدت بالاست. دستگاه‌ها و ماشین‌ها عموما در شرایط سخت محیطی همچون , حرارت، سرما، رطوبت، گرد و غبار، خاک، ضربه، لرزش و گاهی حتی در معرض رعد و برق نیز هستند.
Ifm سری ecomatmobile کنترلرها و قطعات خود را دقیقا برای این کاربردهای خاص سیار، طراحی و تولید کرده است. مهم‌ترین بخش در ماشین‌های سیار، کنترلر سیار است که قابلیت برنامه‌ریزی آزادانه، پیکربندی ورودی‌ها و خروجی‌ها از طریق رابط کاربری CAN با Canopen و پروتکل SAE J1939 را دارد. سیستم‌های دوربین‌دار در کاربردهای سیار، به شکلی قابل اطمینان، بر عملکرد صحیح و بخش های پشتی نظارت می‌کنند. تصاویر دوربین و مقادیر فرآیند به شکل واحدهای کاربرپسند به نمایش درمی‌آیند که قابلیت پشتیبانی از تصاویر گرافیکی با کیفیت بالا را نیز دارد. تمام دستگاه‌ها، به شکلی محکم و مطمئن، دربرابر نفوذ مایعات و رطوبت، مهر و موم هستند. یک سیستم IP69K، که شامل اتصالات و کابل‌ها نیز می‌شود، تضمین کننده کنترلر تا سنسورمحافظت در برابر آب در درجه‌ی بالا است.یعنی در واقع نبض ماشین آلات ساخت و ساز با سنسور می زند.

بیشتر بخوانید : تابلو برق (بررسی تخصصی)

بیشتر بخوانید :سنسور اکسیژن (بررسی تخصصی)

بیشتر بخوانید : از شانزلیزه فرنگی، تا لاله‌زار برقی !

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله   سنسور اکسیژنسنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشارترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x