خدمات پشتیبانی

سنسور فشار ملت ZHYQ در ماشین اکسترودر

 

ترانسمیتر فشار ملت ZHYQ سری های PT124G/B-112 (T) , PT124G/B-123N (T) برای پاسخگویی به نیاز مشتری در شرایطی که به دیافراگم قوی و بادوام برای کار در محیط های سخت و خشن صنعتی نیاز باشد طراحی شده­ است. این سری از طراحی و ساخت منحصر به فرد از آلیاژ مقاوم در برابر سایش و فرسایش استفاده می کند، همچنین صفر و دامنه کامل می تواند قابل تنظیم باشد. علاوه بر آن پیکره بندی ترموکوپل یا RTD برای اندازه گیری دمای ذوب نیز در دسترس است.

ترانسمیتر فشار ملت

مشخصات سنسور فشار ملت:

  • دیافراگم بادوام.
  • دامنه فشار اندازه گیری از ۰~۱۰۰ Bar … ۱۵۰۰ Bar
  • خروجی سیگنال ۲Mv/v ،  ۳٫۳۳mV/V،  ۰-۱۰V، ۴-۲۰mA به صورت سفارشی.
  • تکرارپذیری و پایداری عالی.
  • دقت بالا، توانایی ضد تداخل قوی.
  • کالیبراسیون داخلی ۸۰%.

ترانسمیتر فشار ملت

 

انواع سنسور فشار ملت

  • ترانسدیوسر / ترانسمیتر فشار مذاب با دقت بالا برای اکستروژن پلاستیک.
  • ترانسدیوسر / ترانسمیتر فشار مذاب با دقت بالا ZHYQ به طور گسترده ای در اندازه گیری فشار در صنایع پلیمری، تولید لاستیک و پلاستیک و پلی استر، شیمیایی و پزشکی استفاده می شود.

سری های PT124G / B-112 (T) ، PT124G / B -123 (T) برای تامین نیاز مشتری با دقت ۰٫۲۵% FS هنگام اندازه گیری فشار فرآیند، طراحی شده اند. پیکره بندی ترموکوپل یا RTD به صورت سفارشی برای اندازه گیری دمای ذوب (ملت) در دسترس است. همچنین می تواند با نمایشگر یا کنترلر فشار ZHYQ سازگار شود. ترانسدیوسر و ترانسمیترهای فشار ملت دقت بالای ZHYQ رهبری بازار از لحاظ ارزش یا به عبارتی قیمت نسبت به کیفیت را دارند و به طور گسترده ای توسط OEM کنندگان و مصرف کنندگان در سراسر جهان پذیرفته شده است. ترانسمیتر فشار مذاب ZHYQ می تواند به راحتی جایگزین محصولات مشابه با برندهای مطرح جهان مانند Dynisco، Gefran و غیره شود.

ترانسمیتر فشار ملت به همراه کپیلاری

ترانسمیتر فشار ملت به همراه کپیلاری

کاربرد سنسور فشار ملت

  • تجهیزات ریسندگی و تولید الیاف مصنوعی.
  • پلاستیک و لاستیک، تجهیزات فرآیند پلی استر.
  • اندازه گیری و کنترل فشار در سایر زمینه های صنعتی.
  نکات مهم درباره سنسور فشار هیدرواستاتیک (نگهداری و خرید)

 

ترانسمیتر فشار ملت ZHYQ در اکسترودر

در خطوط اکستروژن، ترانسمیتر فشار ملت (مذاب) نقش مهمی در بهینه سازی فرآیندهای با دمای بالا، افزایش ایمنی و محافظت از تجهیزات خط تولید را دارد. درعین حال، سنسور فشار ملت (مذاب) در دمای بالا یک تجهیز بسیار حساس است و تنها با نصب و نگهداری مناسب می تواند به طور کامل نقش خود را ایفا کند.

در فرآیند اکستروژن، برخی از استانداردهای کیفی محصول (مانند دقت ابعاد یا مسطح بودن قطعات پرکننده معدنی) نیازمند کنترل بهینه فشار اکستروژن هستند. سنسورهای فشار ذوب در دمای بالا نیاز این اجزای مهم را برآورده می کنند. با نصب سنسور فشار melt و کنترلر فشار ZHYQ در اتصال ورودی قالب، می توان عملکرد دستگاه را پایدارتر کرد ضمن این که ضایعات مواد را نیز کاهش می دهد. سنسورهای فشار مذاب نقش مهمی در بهبود کیفیت مواد مذاب، افزایش ایمنی و محافظت از تجهیزات تولید و افزایش عمر کاری آن ها دارند.

علاوه بر این، اندازه گیری فشار از طریق فیلتر و پمپ ذوب نیز برای اطمینان از ایمنی تولید و بهینه سازی عملکرد تجهیزات مهم است. اگر راه مواد مذاب هنگام جاری شدن درون قالب مسدود شود، سنسور زیر فیلتر به اپراتور هشدار می دهد. هنگامی که سنسور روی صفحه فیلتر هشدار می دهد، این نشان می دهد که فشار داخلی اکسترودر بسیار زیاد است، که باعث سایش بیش از حد پیچ ​​می شود. برای تولیدکنندگانی که از پمپ های مذاب استفاده می کنند، لازم است فشار ورودی و خروجی مذاب اندازه گیری شود تا اطمینان حاصل شود که مواد مذاب می تواند به طور مداوم به داخل قالب جریان یابد، زیرا هرگونه مانع می تواند به پمپ مذاب آسیب برساند.

  نحوه‌ی عملکرد حفاظت در برابر صاعقه در سنسورهای سطح هیدرواستاتیک 

سنسور فشار ملت (مذاب) دما بالا که روی خط اکستروژن مونتاژ می شود می تواند یک سنسور تنها باشد که فقط یک نقطه فشار را اندازه گیری کند یا یک سری از سنسورها باشد که کل فشار خط تولید را اندازه گیری می کند. سنسور فشار ملت به دستگاه دیتا لاگر و دستگاه هشدار صوتی متصل می شود و پارامترهای پردازش اکسترودر را می توان با سیستم کنترل پردازش تنظیم کرد.

 

دستگاه اکسترودر

دستگاه اکسترودر

 

برند ZHYQ انواع ترانسمیترهای فشار ذوب را برای محیط ها و کاربردهای مختلف تولید کرده است:

  • سری اقتصادی PT124G / B-111 / 111T / 121 / 121T :

مناسب برای ماشین آلات اکستروژن پلاستیک

  • سری های دمای بسیار بالا: PT124G / B-112 / 112T / 123 / 123T

  • سری های  PT124G / B-113 / 113T / 122 / 122T:

برای کاربردهایی که نیاز به تاییدیه بهداشتی دارد

  • سری ضد انفجار برای محیط های خشن : PT124B -125 / 125T

  • سری مقاوم در برابر سایش :PT124G / B-112N / 112NT / 123N / 123NT

ترانسمیتر فشار ملت

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نغمه
نغمه
1 سال قبل

مقالهِِ ی خوبی بود

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x