خدمات پشتیبانی

ترانسمیتر فشار کلر سری DEi- مناسب برای مناطق با خطر انفجار

ترانسمیتر فشار سری DEi (دارای ایمنی ذاتی DEi )

ترانسمیترهای فشار پیزومقاومتی سفارشی با رابط کاربری I2C برای مناطق دارای خطر انفجار ، خط D کلر، ترکیبی منحصر به فرد از ترانسدیوسرهای فشار صنعتی به شدت محکم و رابط کاربری محبوب I2C را داراست. این سری موفق، توسعه و پیشرفت بیشتری را پشت سرگذاشته و هم‌اکنون نسخه ذاتاً ایمن آن نیز عرضه می‌شود. سری جدید D Ei برای کاربردهای گروه گازی ۲ (Gas Group II) تایید شده است و می‌توان از آن برای اندازه‌گیری فشارهای ابسلوت و نسبی در Zone 0 بهره برد.

بیشتر بخوانید : سنسورها چه تاثیری روی زندگی روزمره ی ما دارند؟

امکان ارائه ترکیب‌های متفاوت برای تعداد بی‌شماری کاربردهای مختلف

این سری با ساختار چند قسمتی خود، امکان ترکیب و حالات مختلف بی‌شماری را فراهم می‌کند، در نتیجه قطعه‌ای ایده‌آل برای شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی است که دارای رابط کاربری I2C است:
– ترانسمیترهای فشار سفارشی برای نصب مستقیم در داخل سوراخ‌های دریل شده قبلی در سیستم: ۴ LD Ei تا ۹ LD Ei
– ترانسمیترهای فشار سفارشی با انواع بسیار متنوع کانکشن فشار برای پیچ کردن در سیستم‌های فشار موجود: ۲۰ D Ei
– ترانسمیترهای فشار با کانکشن فشار و گلند کابل: ۲۱ D Ei و ۲۳ D Ei
– سنسور سطح برای اندازه‌گیری محتوای مخزن تا حداکثر ارتفاع ۳ متر: ۲۶ D Ei

ترانسمیترهای فشار سفارشی در سایزهای متنوع عرضه می‌شوند و اساس مدل‌های دیگر با انواع مختلف کانکشن‌های فشار یا سنسورهای سطح برای اندازه‌گیری محتوای مخزن تا سقف ۳ متر را شکل می‌دهد.
مدل‌های ۲۱ D Ei و ۲۳ D Ei ترانسمیترهای فشار با پوشش فلزی و خروجی‌های کابلی هستند. هر یک، سطح متفاوتی از درستی، ابعاد، کاربردهای بالقوه و نوع را فراهم می‌کنند. به طور مثال، مدل ارزان‌قیمت‌تر ۲۱ D Ei یک گلند کابل ساده دارد تا اثر کشش را کاهش دهد و برای بکارگیری در محیط‌های خشک مناسب است، در حالی که مدل ۲۳ D Ei یک گلند کابل با کیفیت بالا دارد که درجه حفاظت را به IP68 ارتقا داده و امکان استفاده از آن زیر آب را فراهم می‌سازد. همچنین آن را برای بکارگیری در مکان‌هایی پر از آب مناسب می‌سازد.

بیشتر بخوانید : سنسور فشار چیست؟ – چگونه بهترین سنسور فشار را انتخاب کنیم؟

رابط کاربری I2C

ترانسمیترهای فشار دارای رابط کاربری I2C معمولا با پوشش‌های «مصرف‌کننده» پلاستیک یا سرامیک و با پارامترهای جبران‌سازی که در یک حافظه ذخیره شده است، عرضه می‌شود. اما ترانسمیترهای فشار سفارشی دارای ایمنی ذاتی محصول کلر، یک هسته DSP (پردازش سیگنال دیجیتال) داخلی دارند، که مقادیر خروجی را متعادل و استاندارد می‌کند. رابط کاربری I2C (inter-integrated circuit) به منظور اتصال مستقیم المان‌ها روی مدار طراحی شده است. رابط کاربری I2C یک سیستم باس است، که چندین ترانسمیتر (slave) را به یک خط ارتباطی یکسان متصل می‌کند. به طور مثال، سری ذاتاً ایمن D، یک رابط فشار برای کاربرد صنعتی در محیط‌های خشن را با رابط الکتریکی برای کاربردهای سفارشی ترکیب می‌کند.

تعادلی میان استحکام و انعطاف‌پذیری

ترانسمیتر فشار سری DEi انرژی خیلی کمی مصرف می‌کند و برای کاربردهایی طراحی شده که از باتری استفاده می‌کنند. باند خطای کلی آن در بازه دمایی ۱۰- تا ۸۰ درجه سلسیوس، تنها ±۰٫۷% بازه کل است. قطعات الکترونیکی سنسور که به خوبی آب‌بندی شده‌اند و محفظه جمع و جور استیل ضد زنگ آن (آلیاژ Hastelloy C-276 به صورت سفارشی) به شدت در برابر عوامل محیطی مقاوم است.
سری DEi، با بازه‌های فشار ۱ تا ۱۰۰۰ بار و یک راه حل دو چیپی داخلی که سنسور فشار را از پردازنده سیگنال مجزا می‌کند، به شدت انعطاف‌پذیر است.

ترانسمیترهای فشار سری D Ei

 

بیشتر بخوانید : تشخیص موقعیت اسپیندل با سنسور القائی مینیاتوری

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور , سنسور اکسیژن, سنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشار, ترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

 

  چطور خرابی سنسورهای فشار هیدرواستاتیک را که با نفوذ رطوبت رخ می‌دهد کاهش دهیم؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x