خدمات پشتیبانی

ترانسمیتر فشار DST140 دانفوس با امکانات فوق العاده

 

دیجیتالی سازی نقش مهمی در صنایعی که از امکانات جدید فناوری استفاده می کنند دارد. تاکنون جمع آوری داده ها و کنترل پیشرفته دستگاه از وظایف حساس بوده است. اکنون ، نسل جدیدی از سیستم های کنترل پیشرفته در حال گسترش است و فرصت های اقتصادی جدیدی را در کنار خود به ارمغان می آورد.

مدیر بازاریابی شرکت ساندریس می گوید: “ما بویژه در صنعت پمپ آب ، شرکت های بیشتری را می بینیم که به دنبال راه اندازی یک سیستم واقعی دیجیتالی هستند. با ترانسمیترهای فشار  DST P140 ، ما می خواهیم درها را برای کاربردهای صنعتی کاملاً جدید باز کنیم و فرصتهایی برای پیشرفت ایجاد کنیم. استفاده از پمپ در کل فرآیند توزیع آب – بهینه سازی انرژی ، مانیتورینگ ، محافظت پیشرفته سیستم و کنترل پمپ برای پردازش عملکرد تجهیزات اطراف آن.

 

DST P140  از فناوری ممتاز MEMS به همراه ثبات در برابر لرزش عالی و درجه بالایی از حفاظت EMC / EMI برخوردار است. این ترانسمیتر (ترانسمیتر فشار DST P140 ) بدون اورینگ و کاملاً جوشکاری و مهر و موم شده است. استفاده از استیل ضدزنگ (AISI 316L) برای تمام قسمتهای در تماس با سیال باعث شده است که بسیار در برابر خوردگی مقاوم باشد. محفظه بندی بسیار مستحکم آن ثبات طولانی مدت را در برابر تغییرات رطوبت و دما تضمین می کند.

 

ویژگی های عیب یابی بسیار پیشرفته و عملکرد مقیاس پذیر – به لطف پلت فرم الکترونیکی جدید و مدولار ASIC Danfoss – امکان تشخیص خودکار خرابی سنسور را فراهم می کند و در ضمن کمترین هزینه های عیب یابی و حداکثر زمان کاری را تضمین می کند. هم زمان ، این پلتفرم امکان عملکرد سنسور با برنامه خاص را فراهم می کند و با روش “تست تا خرابی” سریعتر با برنامه ها سازگار می شود.

  آشنایی با سنسور فشار مطلق، سنسور فشار گیج، سنسور فشار تفاضلی

 

ویژگی ها و مزایای ترانسمیترهای  فشار DST P140 شامل موارد زیر است:

دقت –  ترانسمیتر های فشار DST P140 باند خطای کل +/- ۲٪ به عنوان استاندارد در کل محدوده دمایی کاربرد ارائه می شود. کالیبراسیون اختصاصی مطابق با الزامات خاص کاربرد می تواند ارائه شود.

قابلیت اطمینان – محفظه بندی بهینه شده محصول در سنسورهای MEMS و دستگاه های الکترونیک سیگنال کاندیشنینگ مقاومت عالی در برابر لرزش ، خاصیت مدیریت حرارتی و محافظت در برابر ورود رطوبت را فراهم می کند.

تست جامع – یک روش “تست تا خرابی” بخش مهمی از فرآیند توسعه محصول دانفوس می باشد، که باعث پیشرفت طراحی و مشخصات محصول می شود. این روش همچنین امکان بهینه سازی و آزمایش سریعتر را فراهم می کند و باعث سرعت گرفتن زمان ارائه به بازار می شود.

آینده تضمین شده– قابلیت عیب یابی این ترانسمیترهای فشار DST P140  اکنون به نفع مشتریان خواهد بود – صرفه جویی در هزینه های عیب یابی – و همچنین در آینده ، زیرا بیشتر و بیشتر محصولات دارای قابلیت های الکترونیکی یکپارچه کننده می شوند.

مقیاس پذیری – پلت فرم الکترونیکی جدید و مدولار مشتریان را قادر می سازد تا عملکرد سنسور را برای برنامه خود دقیق تنظیم کنند.

تائیدیه ها

  • CE  دریافت شده
  • RoHS دریافت شده
  • UL  در انتظار تایید
  • NSF
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x