خدمات پشتیبانی

نظارت بر کارکردها در لیفتراک

نظارت بر کارکردها در لیفتراک :

یک تولید کننده لیفتراک از یک نوع سنسور القائی برای جواب به سوالات مربوط به اطلاعات عملیات برای چندین متصدی در مورد موقعیت یک تیرک خاص استفاده می کند.

مزایای برای مشتری

– یک سنسور تدارکات، انبارداری و خط مونتاژ لیفتراک را آسان می کند
– راه حل مقرون به صرفه برای فواصل عملیاتی طولانی

مزایای خاص دستگاه

– فاصله وسیع حسی در محصولات استاندارد (۸ میلی متر)
– سازه قوی
– قابلیت اطمینان ثابت شده
– دقت بالای سوویچ کردن

بیشتر بخوانید : کنترلر رطوبت چیست؟ چه کاربردی دارد؟ 

کاربرد برای مشتری

لیفتراک های دسترسی در ارتفاع نیازمند راه حل های فنی پیشرفته هستند که اجرای کاربر پسند و باربری قابل اطمینان را تضمین کنند. به طور همزمان، تعمیر و نگهداری باید آسان و کم هزینه باشد. باربری انواع مختلف پالت باید به طور ایمن و راحتی بالا در رانندگی انجام شود. راه حل این سنسور باید از راننده با فراهم آوردن اطلاعات دقیق در مورد شرایط کاری لیفتراک پشتیبانی کند.

راه حل برای مشتری

سنسور القائی DW-AD-623-M18 (خانواده کلاسیک، سری پایه) نیازمندی های این عملیات را برطرف می کند. علی الخصوص، فاصله حسی ۸ میلی متری آن، در این محصول استاندارد و قیمت استاندارد، نظارت مطمئن و راحت لیفتراک را تضمین می کند.
بخاطر این فاصله بالای حسی، مشتری می تواند کارکرد های نظارتی مختلفی را با یک نوع سنسور ایجاد کند، که شامل تشخیص نقطه دسترسی دیرک می شود. این کار نیازهای انبارداری را بسیار آسان می کند.

بیشتر بخوانید : سنسور خازنی چیست؟ -۷ گام ساده برای شناخت سنسور های خازنی

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور , سنسور اکسیژن, سنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشار, ترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x