خدمات پشتیبانی

کاربرد سنسور القایی در واتر جت

کاربرد سنسور القایی در واتر جت

بگذارید توضیح در مورد کاربرد سنسور القایی در واتر جت را اینگونه شروع کنم . یک تولید کننده ماشین های برنده جت آبی از سنسورهای فشار بالا (خانواده فاصله زیاد) برای تنظیم فعالیت پیستون های متقابل و متضاد در تقویت کننده های فشار استفاده می کند.

مزایا برای مشتری

– بهره وری
– بدون تماس با قطعات محرک
– طول عمر بالا
– نصب آسان (تنظیمات ساده)
– فواصل زمانی بیشتر
– شیوه ها و زمان های کاوش طولانی

مزایای خاص دستگاه

– ساخته شده برای فشار مداوم تا ۵۰۰ بار (۷۲۵۰ psi)
– فشار انفجار بالای تا ۱۰۰۰ بار (۱۴۵۰۰ psi)
– مقاومت بالا در برابر استرس ها و فشارهای دینامیکی
– سطح حسی ضخیم
– اتصال خاص سطح حسی به بدنه
– محدوده حسی دقیق

بیشتر بخوانید : کنترلر رطوبت چیست؟ چه کاربردی دارد؟ 

کاربرد سنسور القایی برای مشتری

برش با جت آبی در صنایع مختلف به عنوان یک روش برای ایجاد برش های دقیق و پیچیده به کار گرفته می شود. آب با فشار بالا استفاده می شود، یا مواد ساینده می تواند به جریان آب اضافه شود. فشارهای تا ۹۰۰۰۰ psi (تقریبا ۶۲۰۰ بار) می تواند سبزی جات را اصلاح کند، با فوم اشکال بسازد، و فلز را بدون برجای گذاشتن مواد یا روغن ها برش دهد. این فشارهای بالا توسط تقویت های فشار ایجاد می شود: یک سیستم تشکیل شده از پیستون های هیدرولیکی در درون سیلندرهای کوچک حرکت می کنند. این سیستم آب را از یک سوراخ با فشار به بیرون می راند، و جریان را با فشار بالا شدت می بخشد. حرکت متقابل این پیستون های مخالف توسط یک فلکه کنترل مسیر تنظیم می شود. در این فشار بالا، سیستم هیدرولیک، سنسور القائی باید بازخورد ضربه دقیق و همزمان را به فلکه کنترل مسیر بفرستد.

 

  سنسور القایی آنالوگ (چگونه کار می کند + مزایا + کاربردها)

راه حل برای مشتری

دو سنسور فشار بالا کنترینکس (سری ۵۰۰p) در درگاه های ماشین کاری شده در اتاق پیستون هیدرولیک در دو نقطه محدوده حرکت پیستون، جاییکه بر روی سر خوردن آب در بالاترین حد قرار دارد قرار می گیرد. وقتی انتهای حرکت تشخیص داده شد، یک سیگنال به کنترل کننده ماشین فرستاده می شود که فلکه کنترل مسیر را به کار می اندازد، و این مجموعه را در جهت مخالف حرکت می دهد و بنابراین یک حرکت پمپاژی ایجاد می کند. این چرخه به طور مداوم برعکس و تکرار می شود (معمولا یکبار در ثانیه).
سنسور فشار بالای ۱۰۰۰ بار (۱۴۵۰۰ psi) برای این کاربرد مناسب است. ساخته شده برای فشارهای دائم تا ۵۰۰ بار (۷۲۵۰ psi )، محفظه فولاد ضد زنگ قوی به سطح حس کننده سرامیکی برای مهر و موم شدن با کلاس IP68 می چسبد. فاصله عملیاتی بالای آن تا ۳ میلی متر آن را از قسمت های متحرک دور نگه می دارد. در مقابل دمای تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد مقاوم است و برای ۱ میلیون چرخه فشاری درجه بندی شده که قابلیت اطمینان بلند مدت را تضمین می نماید.

بیشتر بخوانید : سنسور خازنی چیست؟ -۷ گام ساده برای شناخت سنسور های خازنی

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور , سنسور اکسیژن, سنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشار, ترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x