خدمات پشتیبانی

زمان آن رسیده که از سوییچ‌های الکترونیکی سطح مایع دانفوس استفاده کنید.

ایمنی حالات مختلفی دارد و  سوییچ‌های سطح مایع ، نقشی کلیدی در عملکرد ایمنی سیستم‌های تبریدی و خنک‌ساز دارند؛ از این سوییچ‌ها برای جلوگیری از ورود مایع به کمپرسورها استفاده می‌شود.

محصول جدید دانفوس به اسم LLS 4000 برای آمونیاک و HFCها (هیدروفلوروکربن‌ها)، ایمنی سیستم شما را به سطحی بالاتر می‌رساند. همچنین برای افزایش اطمینان، در صورت دلخواه می‌توانید رتبه‌بندی SIL2 را نیز تهیه کنید و همچنین نصب و راه‌اندازی ساده‌تری نسبت به دیگر تکنولوژی‌های شیر شناور دارد.

سطح جدید و بالاتری از اتکاپذیری و ایمنی

 اصل اندازه‌گیری LLS 4000 بر اساس بازتاب سنجی (رفلکتومتری) است، در نتیجه دقت آن به شدت بالاست.  بخش الکترونیک آن، شامل دو ریزپردازنده است که محاسباتی یکسان را پردازش می‌کنند که به یک افزونگی می‌انجامد که باعث افزایش اتکاپذیری می‌شود. همچنین، تمام سیگنال‌ها با استفاده از اصل رای‌گیری، دو بار پردازش می‌شوند. یک قابلیت عیب‌یابی خودکار، سخت‌افزار و بازه‌ی دمایی را زیر نظر می‌گیرد تا تضمین شود که سیستم در شرایط عملیاتی بهینه باقی بماند.
LLS 4000 در قالب یک نسخه‌ی SIL2 (انسجام ایمنی سطح ۲) نیز عرضه می‌شود که یعنی ایمنی سطح عملیاتی تاییدشده‌ی ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ برابر بالاتر از نسخه‌ی بدون SIL2، دارد. البته نسخه بدون SIL2 نیز عرضه می‌شود.

جیکوب لوندهولم، مدیر محصول خنک‌سازی صنعتی از دانفوس می‌گوید: «با داشتن محصول LLS 4000 که دارای گواهی SIL2 است به عنوان سوییچ سطح بالای خود، راه حلی قابل اتکا و قابل اطمینان خواهید داشت که با اصول سیستم کنترل ایمنی EN 378 مطابق است».

نصب و راه‌اندازی ساده

نصب LLS 4000 تنها یک جوش نیاز دارد، بنابراین نصب ساده و بازرسی نشت سریع است. این قابلیت که بتوانید بدون نیاز به خارج کردن سوییچ، بخش الکترونیکی LLS 4000 را تعمیر یا تعویض کنید، باعث می‌شود که سیستم شما کمترین زمان را در حالت غیرفعال سپری کند.

  سوییچ فشار DS350 بی دی سنسور و کاربردهای آن

راه‌اندازی و نظارت بر این سوییچ، با استفاده از اپلیکیشن LLS 4000 از طریق یک اتصال بلوتوث ممکن است. این اپ همچنین به شما این امکان را می‌دهد که انتخاب کنید که کدام بخش را اندازه‌گیری کنید. در نسخه‌ی غیر SIL2، این اپ می‌تواند تعیین کند که شیر به صورت نرمال، بسته یا باز باشد.
آندرس اولسن، مدیر ارتباطات بازارایابی خنک سازی صنعتی از دانفوس می‌گوید: «با سطح بالای ایمنی عملیاتی و اتکاپذیری و نصب و راه‌اندازی ساده،  ما قویا باور داریم که LLS 4000 آینده‌ی سوییچ‌های سطح سیالات است. ما هیجان‌زده‌ایم که مشتریان ما برای اولین بار از این محصول استفاده کرده و متوجه شوند که چه کارهایی می‌توانند با آن انجام دهند.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x