خدمات پشتیبانی

سوییچ فشار DS350 بی دی سنسور و کاربردهای آن

سوییچ فشار DS350 :

سوییچ فشار DS350 ، توسط BD|Sensors به شکل یک سوییچ فشار IO-Link تبلیغ می‌شود که کاربردهای بی‌شمار آن به این معنی است که می‌توان آن را به شکل منفرد، پیکربندی کرد تا با شرایط مورد نظر شما، سازگار شود. نسخه‌ی ابتدایی آن بدون هیچ تغییری، برای بازه گسترده‌ای از کاربردها مناسب است.

 

 کارایی گسترده با کیفیت ثابت شده – این ویژگی‌های اساسی، اساس عملکرد سوییچ فشار DS350 محصول BD|Sensors است. 

 

این محصول یک تغییرات اساسی را پشت سر گذاشته و نسخه جدید، به خاطر داشتن بازه گسترده‌تر امکانات تنظیمی، به کاربران اجازه می‌دهد تا دستگاه را بر اساس نیازمندی‌های منفرد مناسب کار خود، پیکربندی کنند. علاوه بر ثبت و ضبط فشار، اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت عمومی فرآیند نیز قابل خواندن است.

 

این یعنی سوییچ فشار الکترونیکی، اطمینان‌پذیری فوق‌العاده فرآیند را فراهم می‌کند و همچنین یک پایگاه داده گسترده برای نگهداری پیشگویانه دارد.قابلیت سوییچ کردن سیگنال خروجی، یکی از جنبه‌های مهم انعطاف‌پذیری است. در عمل، کاربران معمولا با تغییری در نیازمندی‌های اندازه‌گیری روبرو می‌شوند. به طور مثال، یک ظرف که در آخر هفته خالی شده، ممکن است باعث خاموش شدن یک ماشین در کارخانه شود.

بیشتر بخوانید : ترانسمیتر فشار DMP 321 بی دی سنسور- ایده آل برای استفاده های صنعتی

در چنین موقعیتی، توصیه می‌شود که اندازه‌گیری را از نمایش سطح لیمیت به ضبط پیوسته سطح در حال بالا آمدن با یک پیش‌بینی بازه، تغییر داده شود. با اینکه نیاز است سیستم کنترل کارخانه دوباره پیکربندی شود، اما تکنولوژی سنسور DS350 یکسان خواهد ماند.

 

  مورد عجیب پرشر سوئیچ های فشار ویکا با درجه حفاظت IP65 و IP67

این تجهیز برای هر دو کاربرد آماده است، چرا که به دلیل سیگنال خروجی جهانی آن (PNP/NPN یا ۴ تا ۲۰ میلی‌آمپر یا ۰ تا ۱۰ ولت)، می‌توان به سادگی آن را به صورت دیجیتالی توسط IO-Link و یا به شکل دستی از طریق صفحه نمایش LED داخلی آن تنظیم کرد.

بیشتر بخوانید : سنسور فشار چیست؟ – چگونه بهترین سنسور فشار را انتخاب کنیم؟

 

از ویژگی‌های اضافی دیگر آن، یک شمارنده (counter) برای ساعات عملیاتی، و برای فشارهای مثبت و منفی است. اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌شوند، به عنوان اساس نگهداری پیشگویانه و برای محافظت از دیگر قطعات موجود در فرآیند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

یک مثال: در یک مجموعه‌ی مسکونی نسبتا بزرگ، رفتار افرادی که داخل آن زندگی می‌کنند، ضرایب فشار متفاوتی در سیستم تامین آب ایجاد می‌کند. شمارنده‌ی داخلی، تعداد رویدادهای مثبت و منفی فشار را مستند می‌کند و در نتیجه اطلاعات ارزشمندی را، مثلا در مورد لودهای وارده بر پمپ‌ها و شیرها ارائه می‌کند.

 

کاربرد دیگری که در این زمینه مفید است، اندازه‌گیری داخلی دماست که اطلاعاتی را در مورد دمای متداول ارائه می‌کند و از طریق IO-Link قابل دسترسی است.

 

به علاوه، ویژگی‌های ثابت شده‌ای از مدل قبلی وجود دارد تا تضمین شود که می‌توان این سوییچ فشار را به سادگی در همان فرآیند، بکار برد.

 

به طور مثال، صفحه نمایش چرخشی و اتصالات مکانیکی متنوع استانداردهای صنعتی رایج.DS350 بخشی از خانواده محصولاتی است که علاوه بر این مدل، در نسخه‌های دیگری نیز عرضه می‌شوند. DS351 نسخه‌ای از این محصول است که سنسور سرامیکی محکمی دارد و برای فرآیندهایی مناسب است که با سیالات خطرناک و خشن سر و کار دارند.

 

  سوئیچ فشار (عملکرد، کاربردها و نکات مهم انتخاب مناسب)

نسخه DS350P، سوییچ فشار با اتصالات فرآیندی متنوع عرضه می‌شود و برای کاربرد در صنایع غذا، نوشیدنی و داروسازی طراحی شده است.

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور , سنسور اکسیژن, سنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشار, ترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x