خدمات پشتیبانی

ترانسمیتر فشار سری MBS 1600 دانفوس مخصوص صنعت توربین‌های بادی

این محصول به صورت خاص برای صنعت توربین‌های بادی طراحی شده است.

دانفوس با ارائه‌ی محصول جدید،  ترانسمیترهای فشار سری MBS 1600 ، مجموعه‌ی محصولات خود را گسترش می‌دهد. این ترانسمیترهای جدید قدرتمند و محکم، به صورت ویژه برای تامین نیازمندهای پیچیده‌ی صنعت  توربین‌های بادی  طراحی شده‌اند.

ترانسمیترهای فشار سری MBS 1600 طوری ساخته شده‌اند که در سخت‌ترین شرایط محیطی مورد استفاده قرار بگیرند که توربین‌های باید در چنین شرایطی فعال هستند. این مجموعه ترانسمیترهای فشار، تمام اتصالات فشاری و الکتریکی مورد نیاز را برای اتصال به ناسل (روکشی که در تمام قطعات توربین‌های بادی مورد استفاده قرار می‌گیرند) دارند.

طراحی محکم این ترانسمیتر، نظارتی تمام‌وقت بر فشار را تضمین می‌کند؛ در سیلندرهای پیچ، سیستم‌های ترمز، دستگاه تنظیم برق، گیربکس و سیستم‌های خنک‌کننده – تا عملکردی بهتر، اصلاحات سریع‌تر و نگهداری قابل پیش‌بینی را به ارمغان آورد.

پر سوندریس، مدیر بخش بازار می‌گوید: «ما عملا یک صفحه سفید کاغذ گذاشتیم جلومون و نیازمندی‌های متنوع تولیدکنندگان بزرگ توربین‌های بادی را بررسی کرده و روی کاغذ آوردیم. نتیجه‌ی این کار، طراحی و توسعه‌ی ترانسمیترهای فشار سری MBS 1600 بود.»

جمع و جور بودن  Hex 22 و طراحی کاملا جوش داده شده، مصونیت ایمنی فوق‌العاده EMC را برای سیگنال اندازه‌گیری به همراه دارد و همچنین مقاومتی فوق‌العاده در برابر ضربه و لرزش دارد و سازگاری الکترومغناطیسی بالایی نیز دارد. همراه با رانش صفر، این ترانسمیتر فشار، ماندگاری و پایداری طولانی‌مدتی بی‌رقیب دارد. صرفا کافی است «آن را جا زده و فراموشش کنید».

آشنایی با دیگر محصولات دانفوس: ترانسمیتر فشار DST140 دانفوس با امکانات فوق العاده

 MBS 1600 نسخه‌ی به روز شده‌ی محکم و قابل اطمینانی برای دانفوس سری محصولات MBS است.  این سری در سراسر جهان عرضه شده؛ با برنامه‌ای اختصاصی از ترانسمیترهای فشار و سنسورهای دما برای گیربکس‌ها، یاتاقانهای اصلی، میل‌های اصلی (شفت) و ژنراتورها در توربین‌های بادی.
  تله متری چیست؟ چه کاربردی دارد؟

ویژگی‌ها و مزایای کلی ترانسمیترهای فشار سری MBS 1600 عبارتند از:

  •  مصونیت در برابر نویز الکتریکی در سخت‌ترین شرایط محیطی (نویز اتصال مستقیم، ترانزینت و نویز کیس)
  • حفاظت Mis-wire (اتصال نامناسب کابل)
  •  حفاظت در برابر اتصال کوتاه
  •  مصنویت در برابر EMC، مورد تایید CE
  •  تطبیق و رعایت استانداردها و مشخصات محصول که شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت توربین‌های بادی، آن‌ها را تقاضا می‌کنند
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x