خدمات پشتیبانی

سنسور مینیاتوری کنترینکس و تشخیص سطح پرشدن در بسته بندی

سنسورهای فوتوالکتریک مینیاتوری سطح پر شدن را در عملیات بسته بندی ثانویه تشخیص می دهند

در طی بسته بندی ثانویه کیسه های شیرینی، تولید کننده ،کیسه ها را بر روی هم می گذارد. ربات های “ بردار و قرار بده” چند محوری لایه های کیسه ها را در کارتن کنار هم قرار می دهند. کارتن های پر شده به قسمت مهرموم می روند. یک سنسور  فوتوالکتریک بسیار قابل اطمینان که بالای سر نوارنقاله قرار دارد ارتفاع کیسه ها را قبل از بسته بندی اندازه گیری می کند و کارتن هایی که به طور ناقص پر شده اند رد می کند.

مزایا برای مشتری

– چک کردن قابل اطمینان بدون تماس
– بالا رفتن کیفیت که از تشخیص کارتن های اشتباه پر شده بدست می آید
– بالا رفتن میزان تولید بخاطر آلارمی که برای تعمیر و نگهداری به صدا در می آید
– یک عدد سنسور ، محدوده مختلفی از کارتن ها را بدون تغییر مکان چک می کند
– تنظیم از راه دور از طریق IO-Link زمان تغییرات را بین تولیدات کاهش می دهد

مزایای خاص محصول

– فاصله سنس حداکثری ۳۰۰ میلی متری با ال ای دی قرمز نقطه ایی
– بهترین حذف پس زمینه رفتار سیاه/سفید
– اتصال IO-Link بدون هزینه بر روی ورژن PNP
– خروجی دوگانه به همراه آلارم

کاربرد برای مشتری

 در صنعت فرآوری غذا، شینگل کردن یا لایه بندی روهم، یک تکنیک برای استفاده از فضا در طی عملیات بسته بندی ثانویه است. شیرینی ها، در کیسه های با نمایه ایی سه گوش در لایه های روی هم در کارتن های مقوایی بسته بندی می شود. وقتی هر کارتن پر شد، به ایستگاه مهرموم کردن قبل از پالت شدن و بیرون فرستادن می رود. کیسه های هم راستا نشده شیرینی در ردیف های منظم به ایستگاه بسته بندی می رسند.
  چگونه فاصله بین منبع اشعه ایکس و هدف را بهینه کنیم؟

در هر ایستگاه، یک ربات بردار و قرار بده چند محوری ردیفی از کیسه ها را بر می دارد آن ها را هم راستا می کند و داخل کارتن از قبل شکل گرفته می گذارد. لایه های پشت سر هم بر روی هم قرار می گیرند و مطمئن می شوند که فضای بین کارتن ها به طور کامل استفاده شده است. وقتی تعدادی از لایه های از قبل مشخص شده بسته بندی شد، کارتن به ایستگاه مهر موم برده می شود.

هر از گاهی، یک لایه یا بیشتر به صورت نادرست قرار می گیرند. کیسه های تکی ممکن است از یک ردیف قبل از رسیدن به ایستگاه بسته بندی کم داشته باشند، یا ممکن است آسیب دیده باشند یا بد تراز شده باشند.  یک سنسور بدون تماس باید ارتفاع بالای کیسه ها را حس کند و هر کارتونی که مشکل داشت رد کند. باید قابل اطمینان و نیاز حداقلی به تعمیرات داشته باشد. 

راه حل برای مشتری

  سنسورهای قوی و سخت جان فوتوالکتریک با قابلیت حذف پس زمینه از خانواده C23 برای این کار ایده ال هستند.  یک ال ای دی قرمز با قطر نور ۱۰ میلی متری در محدوده سنس ۳۰۰ میلی متری تشخیص قابل اطمینان اشیا را تقریبا برای هر رنگی با پشت زمینه روشن یا تیره تضمین می کند.

به سرعت پس از بسته بندی یک سنسور بالای انتقال دهنده وصل می شود. همچنان که هر کارتن عبور می کند سنسور سطح بالای بسته را تشخیص می دهد. اگر ارتفاع لایه بالایی با حدود از قبل مشخص شده یکی نباشد سنسور یک آلارم رد کردن را فعال می کند که کارتن را به منطقه نگه داری می فرستد تا بررسی شود.

  پرده نوری ایمنی و محافظت از انگشت در پرس هیدرولیک

سنسورهای فوتوالکتریک C23 در محفظه های پلاستیکی مینیاتوری با ابعاد ۲۰*۳۰*۱۰ میلی متر نصب هستند و با خروجی استاندارد صنعتی PNP یا NPN سه سیمه یا چهار سیمه موجود هستند. ارتباط با سیستم کنترل مشتری از طریق کابل PVC یا کانکتور M12 با ورودی مهرموم شده است.  یک خروجی دوم به همراه آلارم در صورت کاهش حساسیت ، نیاز به تعمیر و نگهداری را مشخص می کند.

قرار دادن مناسب سنسورها با کمک طراحی سفارشی براکت های چند موقعیتی آسان است. یک محدوده بین ۱۵ و ۲۵۰ میلی متر سایزهای متفاوت کارتن را بدون نیاز به جابجا کردن سنسور پشتیبانی می کند. یک اصلاح الکتریکی ساده از طریق پوتانسیومتر کفایت می کند در حالیکه تغییرات از راه دور از طریق IO-Link که یک پروتکل استاندارد نقطه به نقطه است بدون هزینه برای ورژن های PNP موجود است.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x