خدمات پشتیبانی

پرده نوری ایمنی و محافظت از انگشت در پرس هیدرولیک

پرده نوری برای محافظت از انگشت در پرس هیدرولیک

پرده نوری بر روی نمونه اولیه پرس هیدرولیک استفاده می شود تا متصدیان را از آسیب احتمالی محافظت کند. این نمونه اولیه توسط موسسه کنترل ها و درایو های نیروهای سیال در دانشگاه فنی آچن ساخته شد تا یک محیط گسترش تست اجزاء را برای وزارت فدرال آموزش و تحقیقات آلمان به نمایش بگذارد. این عملیات در نمایشگاه بازرگانی هانوور HMI به نمایش گذاشته شد.

مزایا برای مشتری

– بالاترین میزان ایمنی را به صورت مقرون به صرفه فراهم می کند
– قابل اطمینان و سازگار با محیط
– قابلیت نصب آسان
– طراحی خرابی ایمن

مزایای خاص محصول

– دارای گواهی های CE-TUV-UL
– کلاس محافظتی IP65 و IP67
– طبقه بندی ۴ براساس EN/ISO13849-1
– نوع ۴ براساس EN/IEC 61496-1 و ۲

کاربرد برای مشتری

محیط گسترش یک سیستم کامل را شبیه سازی می کند و تعاملات را بین تمام اجزاء در ابتدائی ترین مراحل طراحی ممکن قبل از اینکه بعضی تولید شوند تست می کند. برای تست و نمایش دادن این شبیه سازی “سخت افزار در حلقه”؛ مهندسان یک نمونه اولیه پرس هیدرولیک ساختند. دید خوب و قابلیت اطمینان، طراحی خرابی امن برای متصدیان ضروری است. دستگاه انتخابی محافظ باید تضمین کند که نمونه اولیه یک ماشین استاندارد در موقعیت واقعی را به نمایش بگذارد.
این پرس هیدرولیک برای یک راه حل ایمنی اوپتیکی مناسب است، از آن جایی که حرکات خطرناک می تواند در هر فاز عملیاتی تعریف شود. به علاوه، هیچ خطر آسیبی بخاطر موادی که درطول عملیات از آن بیرون بریزد وجود ندارد.

  تشخیص کیسه های شیرینی با سنسور فوتو الکتریک

راه حل برای مشتری

پرده نوری ایمنی YBB سیفتینکس نیازها را برای این کاربرد خطرناک برطرف می کند. آن ها ایمنی با طبقه بندی ۴ در EN ISO 13849-1 به همچنین ایمنی نوع ۴ از DIN EN 61496-1 و ۲ را دارند.
پرده نوری ایمنی شامل یک فرستنده و یک گیرنده می شوند. وضوح انتخابی ۱۴ میلی متر آن برای محافظت از انگشت مناسب است و فاصله حسی آن ۳٫۵ میلی متر می باشد. نمایشگرهای LED بر روی فرستنده و گیرنده وضعیت محیط، حالت عملیاتی، کانال انتقال و کیفیت هم ترازی را نشان می دهد.
اگر هر شیئی وارد محیط محافظت شونده شود، پرس بلافاصله متوقف می شود. قابلیت اطمینان این سیستم محافظتی توسط طراحی خرابی امن الکتریکی با کنترل خودکار دائم تضمین شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x