خدمات پشتیبانی

سنسور القایی و نظارت بر فلکه های کنترل حین فرآوری لبنیات

سنسور القائی قوی بر موقعیت فلکه های کنترل در طی فرآوری محصولات لبنی نظارت می کنند

در طی تولید محصولات لبنی، شیر خام بین فرآیند ها به ترتیب از درون لوله های فولاد ضد زنگ عبور می کند. فلکه های کنترل شفت چرخشی ترتیب مراحل را نگه می دارند، و تضمین می کنند که هیچ آلودگی در طی تمیزکاری بعد از هر دسته تولیدی پیش نیاید. سنسور القائی قابل شستشو که بر روی فعال کننده های موجود نصب شده اند، وضعیت فلکه کنترل را در تمام ساعات چک می کنند، و بازخوردهای موقعیتی را برای سیستم کنترل کارخانه با روشی آسان و مقرون به صرفه فراهم می کنند.

مزایا برای مشتری

– کارایی امن و قابل اعتماد در محیط سخت شستشو
– بدون ریسک آلودگی بین فرآیندها و مراحل شستشو
– ادغام آسان با سیستم کنترل کارخانه
– راه حل مقرون به صرفه به همراه تعمیرات حداقلی

مزایای خاص دستگاه

– سنسوری با رتبه بندی IP68-IP69k
– مقاومت بالا در برابر لرزش و شک
– سنسور القائی قابل شستشو با کارایی بالا و قابلیت اطمینان عالی و مقرون بصرفه

کاربرد برای مشتری

در یک کارخانه اروپایی تولید لبنیات، محصولات شیری، که از شیر خام یا پاستوریزه ساخته می شوند،  نیازمند انتقال بهداشتی بین عملیات های پشت سر هم هستند. مهندسان فرآیند از  لوله های فولاد ضد زنگ برای انتقال مایعات از یک عملیات به عملیات دیگر  لوله های فولاد ضد زنگ برای انتقال مایعات از یک عملیات به عملیات دیگر  استفاده می کنند. جریان مایع با استفاده از فلکه کنترل که با فعال کننده های پنوماتیکی، هیدرولیکی یا الکتریکی تجهیز شده مدیریت می شود.

  مدیریت تنش تار لرزنده با کمک سنسور القایی کنترینیکس

چند فلکه شفت چرخشی شیر خام را از تانک های نگهداری به ایستگاه های فرآوری می آورند، و درجه جریان مشخص و محدودیت های حجمی خاصی را رعایت می کنند. وقتی فرآیند هر دسته کامل شد و لوله های خالی شدند، تمیزکاری درونی چرخه بسته آغاز می شود.  مرحله بندی پر تکرار و دقیق برای جلوگیری از آلودگی بین فرآوری و تمیزکاری ضروری است. 

یک سیستم قوی و قابل اطمینان که قابلیت شرایط شستشو تحت فشار را داشته باشد برای نظارت بر موقعیت فلکه کنترل نیاز است. جاهایی که  نیاز است سنسورها باید بر روی فعال کننده های چرخشی نصب باشند و ارتباط با سیستم کنترل کارخانه اجباری است. 

راه حل برای مشتری

حس گری موقعیت فعال کننده فلکه چرخشی برای سنسور کنترینکس امری عادی است. این سنسورها به صورت مستقیم با کنترل کننده های فرآیند های صنعتی در ارتباط هستند و موقعیت و وضعیت فلکه های کنترل را در تمام زمان ها فراهم می کنند.

یک براکت سفارشی ساز که بر سطح هر فعال کننده نصب شده است، دو سنسور را نگه می دارد و این ها که سطح حس گری آن ها به صورت عمودی تراز شده است بر روی هم قرار دارند و به سمت شفت فعال کننده هستند. نصب سازگار با ( NUMAR (VDE/VDI3845 بر روی فعال کننده ها اطلاعات را برای سنسور ها فراهم می کند. یک دیسک سفت پلاستیکی، که بر روی شفت نصب شده است دو یا چند هدف فولاد ضد زنگ را حمل می کند، در موقعیت ۹۰ درجه نسبت به همدیگر در سطح بیرونی و پیرامونی دیسک قرار گرفته اند. هر هدف یک موقعیت بالاتر یا پایین تر در مقابل ارتفاع یکی از سنسورها را اشغال می کند. همچنان که شفت می چرخد، و فلکه را بسته و باز می کند، هدف از مقابل سطح حس گری عبور می کند و سنسور را فعال می نماید.

  تست شلنگ فشار با سنسور القایی (بررسی کامل)

این وسایل با قطر M12 با رتبه IP68/IP69k همگی بدنه فلزی با سطوح حسگری PBTB و دستگاه های الکترونیکی وکیوم شده دارند که هر کدام خروجی معمول استاندارد صنعتی دارند. کاملا جاساز شونده هستند فاصله حس گری آن ها ۲ میلی متر است و بسیار برای محیط های شستشو مناسب هستند.

 هر سنسور یک ارتباط دهنده M12 انتگرالی دارد، که با سیستم کنترل مشتری از طریق کابل های غلافی TPE-S ارتباط برقرار می کند.  سنسور قابلیت اطمینان عالی دارد و سیستم آن ساده و مقرون به صرفه است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x