خدمات پشتیبانی

نظارت با سنسور القایی بر تجهیزات کشاورزی

برای نظارت بر سرعت ماشین های صنعتی کامپوزیت، سنسور های Full-inox (تمام فلز) محکم و مطمئن داخل روتور به طور مداوم کار می کنند و در مقابل گرد و غبار، رطوبت و دمای بالا مقاوم هستند. خشک شدن سریع مواد، تجزیه مطلوب و پاکیزگی مطمئن با وجود آنها تضمین می شوند.

 

نظارت بر ماشین-های صنعتی کامپوزیت با سنسور Full-inox

مزایا برای مشتری

  • نظارت مطمئن و مداوم سریع در محیطی خشن
  • راه حل سنسوری نصب و فراموش سپاری (Fit and Forget Solution)
  •  طراحی جمع¬و¬جور وکارآمد برای ماشین های تبدیل
  •  بدون زمان از کارافتادگی سنسور
  •  بدون هزینه تعمیر برمبنای عمرکاری طولانی

ویژگی مورد نیاز برای انتخاب کالا

  •  محفظه استیل ضد زنگ یک تکه (Full-inox)
  • مستحکم از نظر مکانیکی و شیمیایی
  •  درجه حفاظتی IP68/69K
  •  فاصله سنس بالا

DW-LS-703-M12    :  سنسور پیشنهادی برای این کاربرد

کاربرد برای مشتری

تبدیل کارآمد مواد ارگانیک ، سست کردن، بلند کردن و هوادهی، در کمپوست کردن صنعتی به طور حیاتی مهم است. تجهیزات متحرک خاص خشک شدن سریع مواد، کمپوست شدن بهینه و پاکیزه شدن مطمئن ، فرآوری کردن بین ۵۰۰ و ۶۸۰۰ متر مربع زمین را در هر ساعت تضمین می کنند.

یک تولیدکننده آلمانی نظارت سریع ماشینی توسط سنسور را معرفی کرده است. سنسور که در روتر نصب شده است دندانه های دیسک مکانیکی در حال چرخش را وقتی عبور می کند می شمارد. از محاسبه تعداد دندانه ها در هر ثانیه، کنترلر قادر خواهد بود سرعت نهایی را اندازه گیری کند.

کارکرد کامل سنسور تحت چنین شرایط سختی مورد نیاز است. علاوه بر لرزش و تکان های مکرر، سنسور القایی به طور مداوم در معرض گرد و غبار، رطوبت و دمای ۷۰ تا ۸۰ درجه سانتی گراد است. از آن جایی که مکان سنسور در روتر به سختی قابل دسترسی است، سنسور باید بسیار بادوام و بدون نیاز به تعمیر باشد تا از تعمیرات زمان بر جلوگیری شود.

  آی اف ام در صنعت ماشین ابزار

 

 نظارت بر ماشین-های-صنعتی-کامپوزیت با سنسور Full-inox

راه حل برای مشتری

سنسورهای القایی کنترینکس از خانواده تمام فلز (سنسورهای Full-inox)، سری قابل شست وشو (Washdown) ، برای این کاربرد عالی هستند. سنسورهای القایی با بدنه ساخته شده از استیل ضدزنگ جنس V4A، شامل سطح حساس، بدون پوشش، درپوش یا شکاف های جوشکاری بهترین و مستحکم ترین سنسورهای القایی در بازار هستند. آنها در مقابل شک، لرزش، برخورد و خراش و در معرض خاک، گازها یا مایعات مانند آب و عامل های تمیز کننده مقاوم هستند. این دسته از سنسور ها دارای کارکرد ثابت در دمای -۲۵ تا +۸۵ درجه هستند.

با توجه به فاصله سنس این سنسورها (۳ برابر بیشتر از نمونه های رایج) یک طراحی بهینه و جمع وجور با استفاده از سایز M12 امکان پذیر شد. یک فاصله سنس طولانی اجازه می دهد سنسور با فاصله زیاد از دیسک درحال چرخش نصب شود.
نصب آن هم بسیار ساده است زیرا تلرانس نصب از اهمیت کمتری برخوردار است. یک سنسور با رابط پلاگ (PLUG) برای تعویض سریع سنسور انتخاب شد.

حتی تحت شرایط عملیاتی سخت این کاربرد، سنسورهای تمام فلز چندین سال دوام می آورند و زمان از کارافتادگی بسیار کم و مختصر است همچنین عمر طولانی آن ها باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x