خدمات پشتیبانی

آی اف ام در صنعت ماشین ابزار

ماشین‌ابزار کارا برای افزایش بهره‌وری

در فرآیندهای تولید مدرن امروزی، ماشین‌ابزارها، عضوی ضروری هستند. عموما از ماشین‌ابزارها در صنعت خودروسازی، مهندسی مکانیک و تکنولوژی درایور استفاده می‌شود. در عمل، حوزه‌ی ماشین‌ابزار به دو بخش کلی تقسیم می‌شود: شکل‌دهنده‌ی فلز و فلزکاری.

ماشین‌ابزار کارا برای افزایش بهره‌وری

سنسورهای القایی با مقاومت بالا در برابر برخورد و سردکننده‌های قدرتمند، تضمین می‌کنند که بتوانند موقعیت قطعات کار، نگهدارنده‌ی قطعات و قطعات ماشین‌آلات را با دقت شناسایی کنند. سیستم‌های عیب‌یابی و سنسورهای لرزشی می‌توانند به منظور نگهداری شرط‌ محور دستگاه‌ها، عدم تعادل، خرابی یا آسیب در آسه‌ها یا درایورها را تشخیص داده و از توقف تولید جلوگیری کنند و در نتیجه زمان نگهداری و تعمیر را کاهش داده و در نتیجه از هزینه‌های سرسام‌آور ناشی از خرابی نیز جلوگیری کنند.
سنسور های بصری به شکلی قابل اطمینان، کیفیت قطعات و قطعات کار را شناسایی می‌کنند. در مراکز ماشین‌کاری، سیستم‌های انعطاف‌پذیر تولید و خطوط انتقال و کدخوان‌ها، قابل پیگیری بودن قطعات را تضمین می‌کنند. سطح‌سنج‌ها به صورت پیوسته بر سطح آب و مصرف هوای فشرده نظارت می‌کنند و به صورت قابل توجهی، باعث کاهش مصرف انرژی می‌شوند. بسیاری از سنسورها از طریق لینک IO با کنترلرهای سطح بالاتر ارتباط برقرار می‌کنند. این یعنی کاربر با صنعت ۰/۴ بهترین تجربه را خواهد داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x