خدمات پشتیبانی

دانفوس در صنعت نفت و گاز

راه حل‌هایی پایدار و قابل اطمینان برای کاربردهای مرتبط با نفت و گاز

بازار جهانی انرژی با یک چالش سخت روبرو است: اینکه چطور پاسخگوی تقاضای رو به افزایش باشد و همچنین از نظر محیط زیستی پایدار عمل کند و نیازهای اقتصادی با COP21 و کربن را تامین کند. این چالش باعث تحولاتی قابل توجه در تکنولوژی، موقعیت‌های مختلف، فرآیندها و مقررات می‌شود.

انرژی تجدیدپذیر با سرعتی عالی توسعه پیدا می‌کند اما سوخت‌های فسیلی همچون نفت و گاز، همچنان یکی از منابع مهم سوخت در جهان است. با تغییر کردن نقشه انرژی، مکان‌ها و محیط‌ها تقاضای بیشتری دارند. تکنولوژی به شکلی روزافزون و سریع پیشرفت می‌کند تا پاسخگوی تقاضا در حوزه جستسجو، تولید، پالایش، خط تولید، ذخیره‌سازی و حمل و نقل باشد.

دانفوس در تولید و عرضه‌ی پمپ‌های پرفشار، ابزار تخصصی، تجهیزات هیدرولیک و محصولات درایو AC درجه یک، برای صنایع نفت و گاز، تخصص بالایی دارد و جایگاهی عالی برای کمک به مشتریان برای بهبود تجهیزات و فرآیندهای آنان دارد. درایوهای AC به کاهش مصرف انرژی در هر فرآیندی در این حوزه کمک می‌کند، از طریق کنترل سرعت موثر موتورهای الکتریکی. این دستگاه‌ها هر روز بیش از قبل، جایگزین دستگاه‌های مکانیکی قدیمی، با سرعت متغیر در پمپ کردن نفت می‌شوند چون کارآمدی کمتری دارند و همچنین این درایوهای جدید، مزایای زیادی در حوزه اطلاعات و عیب‌یابی دارند.

بیشتر فرآیندها در صنعت نفت و گاز، پیچیده هستند و در شرایط سخت محیطی انجام می‌شوند و در نتیجه تقاضا برای تجهیزات فرآیند، به شدت بالاست. علاوه بر این، نیاز به کاهش هزینه‌های برداشت و بهینه‌سازی تولید، حیاتی است. دستیابی به سطح بالای بهره‌وری تجهیزات و موجودی، مستقیما روی سود نهایی شرکت تاثیر می‌گذارد: افزایش خروجی تولید و بهبود کیفیت محصول.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل آشنایی با انواع سنسور Sensor

بیشتر بخوانید : ترموستات و هرآنچه راجب به آن باید بدانید.

بیشتر بخوانید : آشنایی با کارکرد سنسور های موقعیت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x