خدمات پشتیبانی

گیج فشار دیافراگمی بهداشتی ویکا، با تاییدیه ATEX

 

WIKA امکانات کاربردی گیج های فشار دیافراگمی بهداشتی خود را در سری PG43SA افزایش داده است: مدل PG43SA-S هم اکنون با تاییدیه ATEX موجود است.

از این رو می توان این گیج فشار را در مناطق خطرناک برای حفاظت از احتراق نوع Ex h منطقه ۱ (گاز) و منطقه ۲۱ (گرد و غبار) استفاده کرد.

 

مدل PG43SA-S و سایر تجهیزهای موجود در این سری نیز به دلیل وجود “سلول اندازه گیری خشک” (چون هیچ گونه خطر آلودگی توسط مایع انتقال دهنده وجود ندارد) برای فرآیندهای مهم ایمنی در صنایع داروسازی و مواد غذایی به کار می رود. این گیج دارای عنصر دیافراگمی مقاوم و محافظت در برابر افزایش فشار زیاد می باشد. علاوه بر این ، مدل PG43SA-D تنها تجهیزی در نوع خود است که قابلیت نظارت بر دیافراگم را دارد. این قابلیت ثبت اختراع شده است: پارگی دیافراگم توسط یک نشانگر روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود. در صورت بروز چنین خرابی ، مانع دوم فرآیند را ادامه می دهد.

کلیه گیج های فشار بهداشتی سری PG43SA استاندارد بهداشتی ۳-A و تاییدیه EHEDG دارند. آنها قابلیت CIP و SIP و به صورت اختیاری نیز کاملاً قابلیت اتوکلاو دارند.

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور فشار ، ترانسمیتر فشار ، پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x