خدمات پشتیبانی

ترانسمیتر فشار مخصوص هیدروژن و گازهای صنعتی

 

با ترانسمیتر فشار DMP 336، شرکت BD SENSORS  در حال گسترش دامنه ترانسمیترهای فشار صنعتی خود با ورژنی مخصوص هیدروژن است.

به عنوان یک حامل انرژی در آینده، هیدروژن و به ویژه “هیدروژن سبز” که از انرژی های تجدیدپذیر به دست می آید در حال حاضر نقش اساسی در شکل گیری انقلاب انرژی، از نظر سیاسی و اقتصادی دارد. این گازهای قابل ذخیره سازی می توانند در زمینه های مختلف کاربردی، از تولید برق و گرما گرفته تا نیروگاه ها، کشتی ها، قطارها، کامیون ها و هواپیماها، تا استفاده به عنوان سوخت و مواد اولیه در فرآیند صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

برای کاربردهایی که نام برده شد، کارخانه بی دی سنسور در حال گسترش دامنه ترانسمیترهای فشار خود با نسخه DMP 336 است که هم برای هیدروژن و هم برای گازهای صنعتی طراحی شده است. استفاده از یک فولاد ضد زنگ مخصوص برای قطعات خیس شونده باعث عدم حساسیت محصول به سیال هیدروژن ​​شده و اطمینان حاصل می کند که تا حد ممکن تردی شدگی های معمولی کاهش یابد. طراحی بدون روغن و گریس آن مطابق با ISO 15001 به این معنی است که DMP 336 برای اندازه گیری فشار اکسیژن نیز مناسب است.

ترانسمیتر فشار مخصوص هیدروژن و گازهای صنعتی

 

این ترانسمیتر فشار محدوده اندازه گیری ۱۶ بار تا ۱۰۰۰ بار با دمای محیط ۴۰- تا ۱۲۵ درجه سانتیگراد را پوشش می دهد و فشار را با درستی ۰٫۵٪ FSO اندازه گیری می کند. سری DMP 336 دارای مقاومت چشمگیری در برابر افزایش های فشار و ظرفیت فشار مازاد بالایی است. به عنوان مثال DMP 336 هنگام اتصال یک منبع گاز جدید به سیستم لوله با آن مواجه می شود. به صورت اختیاری، دستگاه با تایید ATEX در نسخه ایمن و ضد انفجار ذاتی برای منطقه ۰ در دسترس است.

  اندازه گیری فشار دیفرانسیل برای نظارت بر ارتفاع سطح

شرکت BD SENSORS با DMP 336 خود محصولی کاملا مطمئن و با کیفیت بالا برای اندازه گیری فشار گازهای صنعتی در اختیار کاربران قرار می دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x