خدمات پشتیبانی

BD SENSORS و دستگاه های اندازه گیری فشار با رابط کاربری دیجیتال

در نسل جدید صنعت، فرآیندهای شبکه ای اهمیت جهانی پیدا کرده اند. BD SENSORS در زمینه ی اندازه گیری الکترونیکی فشار و سطح، طیف وسیعی از محصولات با رابط های کاربری دیجیتال را ارائه داده است. این محصولات براساس انواع فناوری های اندازه گیری فشار آنالوگ ساخته شده اند که دهه ها در استفاده های صنعتی به کار برده شده اند. این تجهیزات فشار با رابط دیجیتال متناسب با نسخه های IO-Link، Modbus RTU و i2C ارائه می شوند.

همچنین این تجهیزات در کلاس های درستی از ۰٫۱٪ FSO و برای فشارهای اسمی بین ۱۰۰ میلی بار تا ۶۰۰ بار و همچنین در بسیاری از اتصالات مکانیکی و الکتریکی که معمولا در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، در دسترس هستند. در ساخت این دستگاه ها توجه ویژه به سه نسخه بهداشتی متناسب با نیازهای صنایع غذایی و دارویی صورت گرفته است.

 

بی دی سنسورز و رابط های دیجیتال

در زمینه فناوری اندازه گیری فشار، BD SENSORS محصولات متنوعی را ارائه می دهد که هم قابلیت شبکه و هم استانداردهای رایج ارتباطات را دارند:

  •  با استفاده از نسخه های IO-Link، این شرکت به ارتباط نقطه به نقطه قدرتمندی متکی است که استاندارد جهانی، توانایی ذخیره سازی اطلاعات مرکزی و پارامترهای خودکار چشمگیری دارد.
  • محصولات دارای پایگاه داده سریال i²C دارای معماری master-slave کلاسیک هستند که ارتباط سریع و گزینه های پیکربندی متعددی مانند واحدهای فشار و دما را ارائه می دهند.
  • ترکیب یک رابط RS485 با پروتکل ارتباطی Modbus RTU انتقال سیگنال دیجیتال بسیار قابل اعتماد با فرستنده های فشار و پروب های سطح را تضمین می کند، که ارزش خود را حتی در مسافت های طولانی ثابت کرده است و به عنوان یک پروتکل باز استاندارد قابل اطمینان است.
  راهنمای نصب ترانسمیتر فشار

 

علاوه بر نسخه های آنالوگ، تجهیزات فشار با رابط دیجیتال به طور فزاینده ای مورد تقاضا هستند. این موضوع تعجب آور نیست زیرا آن ها ارتباط سریع و شفاف اطلاعات را امکان پذیر می کنند، و گزینه های کاملا جدیدی برای کنترل و نظارت بر فرآیندهای صنعتی ایجاد می کنند. این ویژگی رابط دیجیتال به همان اندازه که در کاربردهای مدیریت آب یا صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارد، در مهندسی ساخت و ساز هم به کار می رود.

در این زمینه، کاربران می توانند به دستگاه های اندازه گیری فشار الکترونیکی با کیفیت بالای ارائه شده توسط BD SENSORS اعتماد کنند. مواد اولیه و قطعات با کیفیت بالا به درجه بالایی از درستی و ثبات سیگنال کمک می کنند. همچنین ساختار مدولار امکان سازگاری دستگاه ها با نیازهای کاربردهای صنعتی را فراهم می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x