خدمات پشتیبانی

کاربرد ویکا در ماشین های متحرک

عملکرد عالی برای ماشین‌های با عملکرد بالا

بیشینه کردن عملکرد با بالاترین بهره‌وری مصرف انرژی، استانداردهای بالای ایمنی و کاهش نشر گازهای مضر و تقاضا برای افزایش عملکرد ماشین های متحرک کاری، به شدت بالا رفته است. تنها از طریق کنترل دقیق فرآیندهای عملیاتی و جانبی به کمک اتوماسیون و کنترل مدیریت انرژی و تقاضای لحظه‌ای انرژی است که این نیازمندی‌ها را می‌توان محقق کرد. پیش‌نیاز این مساله، همیشه استفاده از تکنولوژی اندازه‌گیری با عملکرد بالاست.
ویکا مجموعه‌ی بزرگی از محصولات اندازه‌گیری با عملکرد بالا را ارائه می‌کند که مناسب عملیات اندازه‌گیری در ماشین های متحرک است. بازه‌ی اندازه‌گیری، دقت، دمای عملیاتی و ایمنی فشار بیش از حد برای کاربردهای این حوزه طراحی شده است و استانداردهای کاربری خاص این حوزه را محقق کرده و همچنین نیاز به کوچک بودن این قطعات نیز لحاظ شده است.

استحکام بالا در برابر سخت‌ترین شرایط محیطی

ضربه و لرزش، گرد و غبار، خشکی و رطوبت، گرما و سرما و محیطی با نیروی نوسان‌کننده‌ی الکترومغناطیسی… تمام این‌ها باعث می‌شوند که ماشین‌های کاری سیار در شرایط محیطی بسیار سختی قرار بگیرند. با تمام این‌ها، این ماشین‌های سیار باید همچنان بالاترین عملکرد را نیز ارائه کنند.
ویکا در برابر سخت‌ترین شرایط محیطی برای ماشین‌های کاری سیار مقاوم است و محصولاتی با استحکام بالا عرضه می‌کند که ترکیبی از تکنولوژی اندازه‌گیری، مواد اولیه با کیفیت بالا و فرآیندهای تولید مدرن و به روز با طراحی محکم است. بنابراین محصولات ویکا در برابر ضربه، لرزش، نوسانات دما و ورود IP بالا مقاوم هستند و همچنین خصوصیات EMC منحصر به فردی دارند.

اتکاپذیری بالا برای دسترس‌پذیری بالا

زمان از کارافتادگی کم – دسترس‌پذیری بیشینه یکی از مهم‌ترین نیازها در ماشین‌های کاری سیار است. اما این معیار وابسته به دسترس‌پذیری عملیاتی اجزای ماشین دارد که به عملیات خاص هر مورد و عملکرد آن مرتبط می‌شود و به وضعیت عملیاتی ماشین و حتی ایمنی مرتبط می‌شود. بنابراین بیشترین تقاضا، در زمینه‌ی اتکاپذیری این قطعات است. ویکا به صورت پیوسته، تمام فرآیندهای تجاری خود را برای ارائه‌ی بالاترین کیفیت همسو می‌کند.

متقابلا، سیستم تولید ویکا به شکلی پیوسته، از دیدگاه تولید کاملا بهینه و بهبود دهی از طریق استراتژی‌های کایزن و شش سیگما بهره می‌گیرد. از آنجایی که ویکا سطح بالایی از تولید را در مراکز تولید خود انجام می‌دهد، بنابراین تصمیمات کلیدی مرتبط با فرآیندهای تولید را خود می‌گیرد. در این فرآیند، آزمایش و آزمون‌های گسترده، عنصری کلیدی در فرآیند تولید ویکاست. برای همین است که محصولات ویکا، به اتکاپذیری مشهور هستند.

نمونه‌های کاربرد:

– ماشین‌های ساخت و ساز: لودر، بیل مکانیکی، بولدوزر، کامیون کمپرسی، غلتک راه‌سازی و …
– ماشین‌های کشاورزی: تراکتور، کمباین (ماشین برداشت)، دروگر علوفه، سمپاش میدانی و …
– ماشین‌های جنگل‌داری: چوب‌بر، فورواردر (حامل قطعات بزرگ چوب)، خودروی جنگلی، لودر و …
– حمل و نقل مواد: جرثقیل سیار، جرثقیل بارگیری وسایل نقلیه، لیفتراک، حامل کنتینر و …
– وسایل نقلیه شهرداری: وسایل نقلیه خدمات زمستانی، پاک‌کننده جاده، کامیون زباله و پسماند و …

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله   سنسور اکسیژنسنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشارترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x