خدمات پشتیبانی

جلوگیری از تصادف بین ربات و دستگاه با سنسور نوری

سنسور مدل LH-3031

سنسور نوری(سنسور مدل LH-3031) بدون تماس , از تصادف با روبات تمیزکننده در ماشین های پارچه  بافی جلوگیری می کند.یک ماشین نخ ریسی یک سیستم روباتی تمیزکننده (سنسور مدل LH-3031 )  برای جلوگیری از جمع شدن پرز بر روی ماشین ها و محصولات دارد.برای جلوگیری از تصادف ها بین روبات تمیزکننده و اجسام ماشین نخ ریسی، یک سنسور فتوالکتریک حضور آن ها را تشخیص می دهد.

مزایا برای مشتری

– حس گری بدون تماس
– نور قابل دید برای راه اندازی
– نصب آسان
– مقاوم در برابر دستکاری کردن

مزایای خاص دستگاه

– اندازه کوچک (محفظه ۳۰*۳۰*۱۵ میلی متر)
– حذف دقیق پیش زمینه
– تغییر خروجی
– نصب آسان
– رابط کاربری مناسب با کنترولر
– محفظه کراستین قوی
– مقاوم در برابر شک و لرزش بخاطر لوازم الکترونیک وکیوم شده

کاربرد برای مشتری

فرآیند نخ ریسی زباله هایی به شکل پرز تولید می کند. اگر پرز جمع شود، در نهایت پرده ها و هادی های ماشین نخ ریسی را مسدود می کند. این مسدود شدن می تواند منجر به پاره شدن نخ بافندگی شود.

بیشتر بخوانید : بررسی تخصصی مزایا و کاربرد سنسورهای نوری

ماشین های نخ ریسی بنابراین مجهز به سیستم جاروکشی هستند که مداوم در ماشین می چرخند تا پرز جمع کنند. این سیستم ها وابسته به یک سری جاروی با حرکت کند هستند که بر روی ریلی در بالا سر ماشین حرکت می کنند.

با این حال، ماشین های نخ ریسی توسط متصدیان نگهداری می شوند اما آن ها بعضی اوقات قطعه هایی را در مسیر جارو جا می گذارند. برای جلوگیری از تصادف با این اشیا، سیستم تشخیص دهنده موجود بر روی جارو از یک لیمیت سوویچ به همراه یک میله مکانیکی تشکیل شده است.

به محض این که میله به چیزی برخورد می کند، این کار منجر می شود که جارو مسیر خود را تغییر دهد. این روش با یک راه حل بدون تماس که برای محیط خودکار بیشتر مناسب است جایگزین می شود.

راه حل برای مشتری

سنسور مدل LH-3031 با فناوری حذف پیش زمینه، نیازهای این کاربرد را برطرف می کند. برخلاف اندازه کوچک خود، این سنسور قوی و مناسب برای کاربردهای سخت صنعتی است.

حذف دقیق پیش زمینه آن را برای تشخیص حضور هر شیئی بدون توجه به رنگ، روشنی یا زاویه در ارتباط با موقعیت سنسور بر روی سر جارو توانا می سازد. این سنسور مینیاتوری (با محفظه با سایز ۳۰*۳۰* ۱۵ میلی متری) بر روی سر جارو نصب می شود و کارکرد بازگشت کنندگی روبات را فراهم می کند.

محدوده تنظیمات برای تشخیص ۱۵ تا ۲۰۰ میلی متر است. اگر حضور یک شیئی تشخیص داده شود، ماشین تمیزکننده مسیر خود را بر می گرداند بدون این که عملیات تمیزکردن را قطع کند.

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور , سنسور اکسیژن, سنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشار, ترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x