خدمات پشتیبانی

ترانسمیتر فشار کلر در خودرو سازی

 

یکی از تولید کنندگان مشهور صنعت خودروسازی آلمان که برای رنگ آمیزی بدنه خودرو از اسپری رنگ آمیزی استفاده می کند برای اطمینان و ایمنی  هر چه بیشتر از سنسورهای فشار و دمای ذاتا ایمن کلر بهره می برد.

 

منظور از ذاتا ایمن چیست؟ با اینکه معمولا از رنگ بر پایه‌ی آب و ضد اشتعال برای رنگ کردن خودرو استفاده می‌شود، اما غباری که در مرحله‌ی اتمیزه شدن (Atomisation)ایجاد می‌شود، می‌تواند مشتعل شود. با اینکه در موارد بسیار نادری در زمان اسپری رنگ، حوادث خطرناک رخ می‌دهد، اما اتمیزه‌سازهای چرخشی باید به تکنولوژی ضدانفجار مجهز باشند.

بعضی ترانسمیترهای فشار، در قسمت اسپری روبات قرار می‌گیرند تا فشار اسپری را در سیستم اسپری رنگ، اندازه‌گیری کنند و تغییرات فشار سریع را که به طور مثال در محل قرارگیری روکش رخ می‌دهد شناسایی کنند. ترانسمیترهای فشار در میدان‌های ولتاژ بالا قرار می‌گیرند و با مکانسیم کنترلی ربات از طریق یک کابل فیبر نوری در ارتباط هستند که ترانسمیترهای فشار و سنسورهای دمای دیگر، سیستم تغذیه رنگ و پمپ‌ها را کنترل می‌کنند. این ترانسمیترهای فشار با سیستم کنترلی، از طریق روش‌های آنالوگ مرسوم همچون رساناهای مسی ارتباط برقرار می‌کنند.

تجهیزات استفاده شده در این کاربرد:

Series 23SY-Ei

Series 25Y-Ei

Series 33X-Ei

Series 35X-Ei

Series PD-33X-Ei

Series PD-39X-Ei

Series 41X-Ei

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x