خدمات پشتیبانی

سنسور فوتو الکتریک آی اف ام یک محصول ویژه!

 

حتی در آب و هوای سخت ، سنسور های ifm (سنسورهای فوتوالکتریک آی اف ام) برای ده ها سال نشان داده اند که به صورت مطمئن کار می کنند.

۱۵۰۰ متر بالاتر از سطح دریا شرایط آب و هوایی بسیار سخت است. این شرایط برای تجهیزات فنی نیز سخت است. با این حال ، سنسورهای فوتوالکتریک در آپنزل سوئیس، تقریباً ۳۰ سال است که بازدید کنندگان سایت ویلدکلرچی را می شمارند!

سنسورهای فوتوالکتریک در آپنزل سوئیس، تقریباً ۳۰ سال است که بازدید کنندگان سایت ویلدکلرچی را می شمارند!

گوشه ایی در بالای ورودی غار این شمارش گر نصب شده است.

اگر در این مکان به گوشه ها دقت کنید ، نه تنها استخوان های خرس یا ابزار سنگی را پیدا خواهید کرد ، بلکه چیز دیگری نیز هست که از نظر تاریخی چیزی از بقیه لوازم کم ندارد: اگر خوب دقت کنید می بینید که سنسورهای فوتوالکتریک آی اف ام را می توانید ببنید که حدود ۳۰ سال است در حال شمارش بازدیدکنندگان هستند.

زمان دقیق که مسئولین این جا از این سنسور استفاده کرده اند مشخص نیست. اما می دانیم که از سال ۱۹۹۲ در کاتالوگ ها دیده شده است. “جالب توجه است که این نوع سنسور کاملاً قدیمی و مستحکم با وجود شرایط نامساعد جوی در ارتفاع ۱۵۰۰ متری ، بازدید کنندگان را شمارش می کند.” در قسمت ورودی و خروجی ، پنج سنسور ifm با قطعات الکترونیکی مربوط نصب شده اند.

ویلدکلرچی از قرن ۱۸ یک مکان محبوب برای گردشگران بوده است. این مکان تاریخی زندگی انسان های غارنشین در دوره سنگ را نشان می دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x