خدمات پشتیبانی

تایید وجود درب بطری با سنسور خازنی

سنسور ظرفیتی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند

در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک می شوند تا پک های محکم بطری تولید شود. نبود یک درب یا بطری یک اشتباه جدی کیفیتی است که باید با اطمینان حذف شود.

مزایا برای مشتری

– تشخیص قابل اطمینان پک های ردی
– تایید مطمئن مقادیر هر پک
– راه حلی مقرون به صرفه
– فرآیند ساده و کنترل کیفیت آسان

مزایای خاص محصول

– تنظیمات آسان مستقیم بر روی سنسور (سنسور ظرفیتی)
– سازه محکم با محافظت IP67
– قابلیت اطمینان ثابت شده
– دقت سوویچ بالا

کاربرد برای مشتری

یک راه حل سنسوری (سنسور ظرفیتی) برای تضمین این که تمام بطری ها مورد بررسی تک به تک برای تایید وجود درپوش قرار می گیرند نیاز است. این چک کردن، قبل از ورود بطری ها به خط پک کردن انجام می شود. وقتی این چک کیفیت با موفقیت انجام شد، بطری ها با هم در مقادیر مشخص قبل از بیرون فرستادن پک می شوند. مواد مورد استفاده در این بخش این کار را برای حس گری ظرفیتی مناسب می سازد.

راه حل برای مشتری

سنسور ظرفیتی CSS-1301  (سنسور ظرفیتی CSS-1301 کنترینکس ) برای این کار انتخاب شده اند. آن ها محفظه با درجه صنعتی PPO دارند که کلاس محافظتی IP67 را در بر می گیرد، که تضمین می کند این سنسورها  (سنسور ظرفیتی) تمیزکاری عادی که بر روی این ماشین ها انجام می شد را می تواند تحمل کند. فاصله عملیاتی می تواند مستقیما بر روی سنسورها (سنسور ظرفیتی)  به وسیله یک پوتنسیومتر ۲۰ دوری انجام شود.
یک سنسور (سنسور خازنی) بالای سر حمل کننده بطری ها نصب می شود، که یک دروازه را شکل می دهد که بطری ها از آن عبور می کنند. سنسور CSS-1301 حضور درب های بطری را با تشخیص تغییرات در گذردهی مشخص می کند. اگر سنسور  (سنسور ظرفیتی) یک بطری بدون درب را تشخیص دهد، گذردهی از ارزش دهی ثبت شده قبلی متفاوت خواهد بود. هر بطری قبول نشده از خط برداشته می شود. سنسور ظرفیتی همچنین تعداد بطری های عبور کرده را می شمارد تا تعداد صحیح پک شده را هم تضمین نماید.

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور , سنسور اکسیژن, سنسور فشار ، سنسور آتونیکس , ترانسمیتر فشار, ترانسمیتر فشار ویکا ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x