خدمات پشتیبانی

سنسور فشار ویکا MH-4 مناسب ماشین‌های سیار

کلینگنبرگ، ژوئن ۲۰۲۰

قابل اتکا و به شدت دقیق:

سنسور فشار ویکا OEM برای ماشین‌های کار سیار، مدل MH-4 است که برای مجموعه‌ی گسترده‌ای از کاربردها در شرایط محیطی سخت طراحی شده است.

استحکام  سنسور فشار ویکا OEM جدید از طریق آزمایشات سخت، مطابق با استانداردهای هیدرولیک سیار و مشتری‌محور، تایید شده است. مدل  MH-4  به شکل پیوسته، با دقتی تا ≤ ±۱٫۰ % FS اندازه‌گیری می‌کند.آزمایش الکترونیک با پایدار چرخه بارگذاری تا ۱۰۰ میلیون چرخه و رانش درازمدت ≤ ±۰٫۱ % FS در چرخه کامل عمر می‌شود. سنسور می‌تواند بالا و پایین شدن‌های ناگهانی فشار در سیستم‌های هیدرولیک را تا  سه برابر سطح مازاد ایمنی  تحمل کند و همچنین لرزش‌هایی تا ۴۰g و شوک‌های مکانیکی تا ۱۰۰ g. علاوه بر این، در برابر تغییرات شدید دمایی، از ۴۰- درجه تا ۱۲۵ درجه سلسیوس، حساس نیست و همچنین در برابر میدان الکتریکی تا ۱۰۰ V/m مصون است.

 سنسور جدید OEM می‌تواند سفارشی‌سازی شود و برچسب سفارشی روی آن قرار گیرد.  تولید مدل MH-4 کمیت‌های بالا را تضمین می‌کند، حتی برای انواع منفرد.

یکی دیگر از ترانسمیترهای فشار پرکاربرد ویکا سری A-10 می باشد که شما عزیزان می توانید در مقاله معرفی کامل ترانسمیتر فشار A-10 ویکا با آن آشنا شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x