خدمات پشتیبانی

خانواده تشخیص محیط در حال گسترش است!

 

کنترینکس ارائه محصولات تشخیص محیط خود را با دو محصول گسترش داده است: سنسورهای اندازه گیری و تورهای تشخیصی. هر دو تورهای نوری برای برنامه های غیر ایمنی مانند اندازه گیری قطعات ، شمارش ، نظارت و اندازه گیری بسته ها و سایر کالاهای خط مونتاژ طراحی شده اند.

سری جدید (DGI  تشخیص) و (MGI  اندازه گیری) جدید ، کنترینکس تورهای نوری مادون قرمز را به عنوان یک راه حل قوی نصب و بکارگیری سریع ارائه می دهد. با استفاده از سطح مقطع ۴۰ میلی متر در ۲۰٫۵ میلی متر ، این دستگاه های جمع و جور به راحتی در سیستم های مختلف به کار گرفته می شوند. انواع DGI ارتفاع قابل تشخیص تا ۲۰۱۰ میلی متر را ارائه می دهند و بسته به نوع آن قادر به تشخیص اشیاء با قطر ۰٫۹ ، ۲ ، ۴ ، ۸ یا ۲۵ میلی متر هستند. با زمان پاسخگویی بین ۰٫۸ ms و ۴٫۸ ms ، حتی اشیاء کوچکی که با سرعت زیاد حرکت می کنند قابل تشخیص و شمارش هستند. کاربردهای آن شامل تولید قطعات کوچک یا فویل ، تجهیزات بسته بندی و صنعت داروسازی است. علاوه بر تشخیص حضور یک شی ، انواع اندازه گیری MGI همچنین می توانند ابعاد و موقعیت آن را تعیین کنند.

این سنسورها ارتفاع اندازه گیری تا ۱۴۳۸ میلی متر و وضوح ۵ میلی متر یا ۱۲ میلی متر را ارائه می دهند. اندازه گیری ها به عنوان مقادیر آنالوگ ۰ تا ۱۰ ولت یا به عنوان سیگنال ۴ میلی آمپر تا ۲۰ میلی آمپر تولید می شوند. زمینه های معمول کاربرد شبکه های اندازه گیری مادون قرمز در لجستیک ، بسته بندی خودکار ، انبارداری یا صنعت نجاری یافت می شود.

در کنار محصولات جدید DGI و MGI ، خانواده تشخیص محیط همچنین از سنسور های پرتویی میان شئی ، سنسورهای فریمی پرتویی ، سنسورهای حلقه ای پرتویی و حسگرهای حلقوی القایی تشکیل شده است.

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور فشار ، ترانسمیتر فشار ، پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x