خدمات پشتیبانی

سنسور القایی و تشخیص وجود کنسروها در کارتن مقوایی

سنسورهای آنالوگ القائی حضور کنسرو ها را در کارتن های مقوائی تشخیص می دهد

یک تولید کننده ژاپنی محصولات کنسرو شده از سنسور القائی با خروجی آنالوگ در واحد بسته بندی خود برای چک کردن تعداد کنسروهای داخل کارتن استفاده می کند.  خروجی آنالوگ سنسور به آن این توانایی را می دهد تا سایزها و مواد مختلف کنسرو را در مرحله پایانی کنترل کیفیت قبل از ارسال برای چک کردن نوع محصول پردازش کند. 

مزایا برای مشتری

– یک راه حل برای چک کردن انواع مختلف کنسرو
– اطمینان از کیفیت محصول
– رابط کاربری مستقیم به کنترل کننده (۱۰٫٫٫۰ ولت DC یا ۲۰٫٫٫۴ میلی آمپر)
– عمرکاری طولانی
– نصب آسان
– راه حلی غیر بصری

مزایای خاص محصول

– خروجی آنالوگ با رابط کاربری مستقیم (۱۰٫٫٫۰ ولت DC یا ۲۰٫٫٫۴ میلی آمپر)
– محدوده سنس بالا در برابر استاندارد بازار
– پایداری دمایی عالی
– دقت خیلی خوب تکرار شونده
– محدوده سنس تا ۴۰ میلی متر
– وضوح میکرومتری
– خروجی جریان و ولتاژ در یک دستگاه
– نقاط سوییچ مختلف در یک دستگاه

کاربرد برای مشتری

محصولات کنسروی ظریف هستند و به آسانی له یا سوراخ می شوند. آن ها با بسته بندی محکم درکارتن های مقوائی در طول تحویل به مشتری محافظت می شوند. با این حال، این بسته بندی خود امکان خراب کردن کنسروها را دارد اگر اشتباهی رخ دهد و کارتن بسته شود دیگر امکان چک کردن بصری وجود ندارد.
 برای حذف خطای محصول در فرآیندهای بالادست، مشتری نیازمند مشخص کردن کیفیت محصول درون کارتن است.  راه حل انتخاب شده باید بتواند با انواع محصولات کار کند که شامل مواد و کنسروها در سایزهای مختلف می شود. این کار با یک سنسور عادی که فقط سوییچ می کند، امکان پذیر نیست. فرآیند تایید باید با خط بسته بندی و قبل از ارسال سریع یکپارچه شود و به سرعت هر کارتن را قبول یا رد کند.

  انتخاب سنسور مجاورتی مناسب

راه حل برای مشتری

 سنسور آنالوگ القائی  از سری ۵۰۹ برای این عملیات مناسب هستند.  فناوری اسیلاتور کاندیست ، پایداری محیطی عالی – بخصوص نسبت به دما – را تضمین می کند و همچنین کار کردن تا سه برابر فاصله استاندارد را ممکن می سازد (در این مورد ۴۰ میلی متر). فاصله زیاد به آن ها کمک می کند تا سیگنال خوبی نه فقط از بین چند لایه مقوا بلکه از فلزات رسانا بسته به نوع قوطی در فواصل مختلف بدست بیاورند.
 مشتری، سنسورهای القائی را بر روی دو نوار نقاله نصب کرده است. نصب هم در بالاو هم در پایین خط های عبور قوطی ،کنسروهای دو لایه ایی می تواند از درون کارتن ها چک شود. سایز M30 برای بدست آوردن با بیشترین محدوده سنسی برای این عملیات پیشنهاد می شود.
خروجی ادامه دار این سنسورها به یک دستگاه پی ال سی با کارت ورودی آنالوگ وصل شده است. رزولوشن در حد میکرومتر است و دقت تکرار آن خیلی خوب است. این راه حل بسیار بادوام، سازگار، قابل اطمینان و با نصب آسان است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x