خدمات پشتیبانی

شناسایی اندازه کانتینرها با سنسورهای فوتوالکتریک

سنسورهای فوتوالکتریک اندازه کانتینرها را شناسایی می کنند

در بندرهای شلوغ کانتینری، وسایل حمل و نقل مخصوص کانتینرها به طور مداوم کانتینرها را بار،تخلیه یا روی هم می گذارند. استفاده از فضا بسیار مهم است و تشخیص درست اندازه کانتینرها برای هر بلند کردن ضروری است. تجهیز وسایل حمل و نقل با سنسور هایی (سنسورهای فوتوالکتریک کنترینکس )  که اندازه کانتینر را تشخیص می دهند ، نیاز رانندگان به انجام بررسی های شناسایی را از بین می برد و منجر به صرفه جویی در وقت و جلوگیری از خطا می شود.

 

سنسورهای فوتوالکتریک

مزایا برای مشتری

  • استفاده بهینه از فضا بدون نیاز به دخالت اپراتور
  •  حذف اشتباهات در طی عملیات های روزانه
  • کاهش فوق العاده هزینه های نگهداری
  •  عملیات قابل اطمینان در محیط های بسیار خشن

ویژگی مورد نیاز برای انتخاب کالا

  • دستگاه تمام الکتریکی با فاصله سنس حداکثر ۵۰۰ میلی متر
  • فاصله سنس بالا در سنسوری کوچک
  • مقاومت فوق العاده در برابر لرزش بالا در طول عملیات

 سنسور پیشنهادی برای این کاربرد : LHS-4150-103 

 

سنسورهای فوتوالکتریک 1

کاربرد برای مشتری

یک ناوگان از Straddle Carrier ها به یک بندر کانتینری شلوغ فرانسوی خدمات ارائه می دهند. وقتی که Straddle Carrier  بر روی یک کانتینر حرکت می کند، یک سیم بکسل بلند کننده مرکزی پایین می آید و گوشه های کانتینر را می گیرد. هر Straddle Carrier می تواند یک کانتینر ۲۰ فوتی یا ۴۰ فوتی را بلند کند.
استفاده بهینه از فضای انبار ضروری است بنابراین شناسایی اندازه کانتینر برای هر بلند کردن حیاتی می باشد. وسایل حمل و نقل مجهز به سنسور که اندازه کانتینر را در زمان بلند کردن تشخیص می دهند ، نیاز راننده به چک کردن را حذف می کند و باعث صرفه جویی در زمان و جلوگیری از اشتباه می شود. 
سنسورهای مکانیکی اولیه غیر قابل اطمینان بودند چون کالیبراسیون خود را وقتی در معرض لرزش مداوم در طول عملیات کاری عادی بودند از دست می دادند. در حالی که فاصله زمانی برنامه ریزی شده تعمیر و نگهداری برای هر وسیله نقلیه ۱۰۰۰ ساعت است، سنسورهای مکانیکی نیازمند کالیبراسیون های دوباره در فواصل زمانی دو یا سه روز هستند بنابراین یک جایگزین بسیار با ثبات برای این سیستم مورد نیاز است.
راه حل برای مشتری
سنسورهای فوتوالکتریک  کنترینکس  (سنسورهای نوری کنترینکس ) ، پایداری بالا ، تمام الکترونیک و جایگزینی مقرون به صرفه و قابل اطمینان هستند. سنسور به علت داشتن قالب رزینی ، سطح حساس پلاستیکی و کلاس محافظتی IP67 ، این دستگاه ها را عملاً در برابر محیط سخت و نمکی بندرکانتینری عایق می سازد. ارتباط با سیستم کنترل وسیله نقلیه ازطریق کانکتور M12 و کابل PVC برقرار می شود که برداشتن آسان و جابجایی راحت را در طی تعمیر و نگهداری آسان می سازد.
برای تایید اندازه کانتینر، دو جفت سنسور نوری یک طرفه با Background Suppression از خانواده کوچک مکعبی بر روی هر کدام از سیم بکسل های بلند کننده نصب می شوند. همچنان که سیم بلند کننده پایین می آید، یک سنسور از هر جفت، حضور یا عدم حضور Corner Casting را در نقاط مرکزی بلند کردن تشخیص می دهد در حالی که دیگری حضور یا عدم حضور فاصله بین دو کانتینر ۲۰ فوتی را تشخیص می دهند. ترکیب این دو، خطای شناسایی را در اتفاق غیر محتمل که سنسور اولی سیگنال خطای مثبت را از کانتینر ۴۰ فوتی باز گرداند ، حذف می کند.
سنسورهای فوتوالکتریک 3
یک محفظه فیزیکی کوچک (۴۰*۵۰*۱۵ میلی متر) و فاصله سنس ۵۰۰ میلی متر خطر تصادف بخاطر برخورد مکانیکی را حذف می کند، در حالیکه محفظه استاندارد صنعتی نیرومند و لوازم الکترونیکی وکیوم شده، تاثیرات لرزش ها را به حداقل می رسانند. نتایج کاری عالی بوده است، سنسورهای جدید کنترینکس  (سنسورهای فتوالکتریک کنترینکس) اشتباهات کالیبری را حذف کرده و هزینه های تعمیر و نگهداری را به طور فوق العاده ایی کاهش داده است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x