خدمات پشتیبانی

چگونه سنسور ها اجسام نیمه شفاف را تشخیص می دهند؟

سنسور فیبرنوری اجسام نیمه شفاف را از لای بسته بندی حبابی تشخیص می دهد

یک کارخانه بسته بندی، مسواک ها را در بسته بندی حبابی قرار می دهد بین مغازه های خرده فروشی توزیع می کند. چک کردن های کیفیت محصولات تولیدی شامل تاییدهای پایانی که محصولات مورد نظر در بسته بندی های حبابی در هر پک قبل از ارسال به طبقه های مغازه انجام می شود است. یک راه حل فیبرنوری هر دو چالش فنی و محدودیت فضایی این کاربرد  (تشخیص اجسام نیمه شفاف با سنسور) را برطرف می کند.

مزایا برای مشتری

– حذف کامل ارسالی های ناقص
– اشغال حداقلی فضا بر روی حمل کننده
– سوویچ ساده خاموش و روشن
– انجام تنظیم حساسیت در مرکز کنترل

مزایای خاص دستگاه

– جمع جور
– هزینه کم
– منبع نوری قابل دید در برپاسازی
– تنظیم ساده پوتنسیومتر با شماره گیر شاخص

کاربرد برای مشتری

این مشتری شرکت های خرده فروشی را با قرار دادن مسواک های جدا جدا در بسته بندی حبابی تامین می کند. قبل از ارسال، یک چک نهایی کیفیت برای تضمین اینکه مسواک در هر پک حبابی موجود است نیاز است و بنابراین عدم اشتباه را در ارسال به خرده فروش ها تضمین کند.
این کاربرد چالش فنی را نه تنها با نفوذ در بسته بندی و تشخیص از بین چند سطح پلاستیک وکیوم شده ارائه می دهد بلکه با تشخیص مطمئن شیئی به نسبت نیمه شفاف – مسواک. پیچیدگی بیشتر این است که فضای موجود برای سیستم سنسوری بسیار کم است.

راه حل برای مشتری

یک راه حل فیبرنوری نیاز خاص این کاربرد (تشخیص اجسام نیمه شفاف با سنسور) را برطرف می کند. با عمل به عنوان چشم وسعت یافته سنسور نوری، این هادی های منعطف و کوچک مشکل حس کنندگی در مکان های غیر قابل دسترس را حل می کند. محفظه های فوق العاد کوچک امپلی فایرها (۳۰*۶۰*۱۰ میلی متری) امکان رو هم قرار دادن چندین سنسور را با حالت DIN-rail می دهد. استفاده از فضا بعدتر با برش فیبرها در محل به اندازه مخصوص بهینه تر می شود و ویژگی های حسی جانبی خاص را در فیبرهای نوری استفاده می کند. فیبر ها به آسانی با استفاده از قفل کنندگی سریع متصل می شوند و کار کردن با دستگاه ساده است: فاصله توسط یک پوتنسیومتر ۱۲ دوری با مقیاس روشنایی تنظیم می شود.
یک منبع نوری قرمز ابتدا انتخاب شده بود، اما ثابت شد که غیرقابل اجراست زیرا هیچ تنظیم حساسیتی که بتواند حاشیه حرکت مورد نیاز برای هدف را ارائه کند ندارد. با این حال، با به کارگیری یک آمپلی فایر با منبع نوری آبی و یک قطر نسبتا کوچک فیبر از بین پرتو، تشخیص قابل اطمینان هدف نیمه شفاف از بین بسته بندی حبابی تضمین می شود.

سخن آخر :

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور فشار ، ترانسمیتر فشار ، سنسور القایی , پرشر سوئیچ (پرشر سوئیچ دانفوس)و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند. شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۲۵۷۸ تماس بگیرید.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x