خدمات پشتیبانی

تشخیص مواد در صنایع پلاستیکی با پانل های لاجیک و گرافیکی آتونیکس

تولید تخت کفش پلاستیکی

پانل های لاجیک و گرافیکی بر روی تشخیص دهنده های فلز نصب می شوند تا کنترل و نظارت بر تشخیص وضعیت فلزهای درون تخت کفش های پلاستیکی انجام شود.

 

محصولات اصلی

گرافیک پانل های ۷ اینچی رنگی LCD سری GP-S070

گرافیک پانل های ۷ اینچی رنگی LCD سری GP-S070 با صفحه لمسی ساده و کارکردهای کاربرپسند هستند. این گرافیک پانل ها کنترل و نظارت دستگاه های مختلف متصل به آن را از طریق پورت های ارتباطی ممکن می سازند. کارکرد دیتالاگر اجازه حفظ اطلاعات و گرفتن نسخه پشتیبانی را از دستگاه های کنترل کننده می دهد. مشتریان می توانند همچنین کانال ها و آدرس های مختلف را نظارت و مانیتور کنند. گالری وسیع تصویر در کنار فونت های مختلف، پرینتر و بارکد خوان هم فراهم شده است.

  • نمایشگر ۷ اینچی لمسی آنالوگ با رنگ واقعی LCD
  • کارکرد دیتالاگر: ذخیره و گرفتن نسخه پشتیبان از دستگاه های کنترل کننده
  • نظارت بر دستگاه ها: کنترل و نظارت بر دستگاه های متصل از طریق پورت های ارتباطی

لاجیک پانل های ۷ اینچی رنگی سری LP-S070

لاجیک پانل های سری LP-S070 دستگاه های همه کاره هستند که از کارکرد HMI,PLC و ماژول های I/O بهره می برند. لاجیک پانل ها از نمایشگر ۷ اینچی با کارکرد صفحه لمسی بهره می برند. این دستگاه ها می توانند بر وسایل مختلف از طریق پورت های ارتباطی کنترل و نظارت داشته باشند. ۱۶ خروجی و ۱۶ ورودی نقطه اتصال فراهم شده اند. برنامه لاجیک تا ۸۰۰۰ مرحله با ۱۶ مگابیت حافظه ویرایش صفحه را پشتیبانی می کند. کارکرد دیتالاگر آن حفظ اطلاعات و گرفتن نسخه پشتیبان را از دستگاه های کنترل ممکن می سازد. مشتریان می توانند همچنین آدرس ها و کانال های مختلف را به طور همزمان مورد نظارت قرار دهند. گالری عکس وسیع آن همراه با فونت ها، پرینتر و بارکد خوان هم فراهم شده اند.

  • دستگاهی همه کاره با کارکرد HMI+PLC و ماژول I/O
  • نمایشگر صفحه لمسی ۷ اینچی آنالوگ
  • استاندارد I/O: 16 نقطه ورودی، ۱۶ نقطه خروجی
  ویژگی های نمایشگر یک نشانگر دیجیتال
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر بدهید.x
()
x